Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin lopettaa mieheni pelkäämisen?

Vierailija
29.08.2017 |

Minulle on käynyt ennen miestä hirveitä asioita, joten pelkään myös miestäni. Aivot lähettää paniikkireaktion jota en hallitse.

Jos mies valittaa jostain, tai ottaa jotenkin kovemmin kiinni (vaikka seksin aikana), paniikki on valmis. Jos koskee niskaan tms niin olen ihan kauhuissani.

Miten tästä pääsee eroon? Ollaan jo 2 vuotta oltu ja jatkuu vaan....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Joku syy tuohon on.

Vierailija
2/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia. Olet traumatisoitunut ja se oireilee noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää selittää miehelle, millä tavalla susta ei saa ottaa kiinni, edes seksin aikana, ja miksi. Sitten kun tunnet olosi turvalliseksi, voit vähitellen altistaa itsesi ehkä, mutta se vie aikaa. Terapiaa?

Vierailija
4/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun saa ottaa. Sehän tässä on haastavaa. Ei haittaa vaikka vetäisi hiuksista, vaikka kroppa reagoi tärisemällä ja silmät valuu. Samaan aikaan haluan sitä, ja mies lopettaa.

Jos mies valittaa jostain, alan pyytää anteeksi, että hän lopettaisi. Aivan älytöntä. Mieskin turhautuu, kun mistään ei saa sanoa. Vaikka saa.

Kokeilin joskus työpsykologia, mutta siitä ei ollut apua..

Ap

Vierailija
5/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun saa ottaa. Sehän tässä on haastavaa. Ei haittaa vaikka vetäisi hiuksista, vaikka kroppa reagoi tärisemällä ja silmät valuu. Samaan aikaan haluan sitä, ja mies lopettaa.

Jos mies valittaa jostain, alan pyytää anteeksi, että hän lopettaisi. Aivan älytöntä. Mieskin turhautuu, kun mistään ei saa sanoa. Vaikka saa.

Kokeilin joskus työpsykologia, mutta siitä ei ollut apua..

Ap

Ei työpsykologi ole tuollaisten juttujen työstämiseen. Kokeile vaikka silmänliiketerapiaa.

Vierailija
6/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpsykologilla ei ole traumaterapiaosaamista.

Vierailija
7/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ainoa vaihtoehto on terapia? Onko mitään mitä voisin itse tehdä? Noihin terapioihin ei varmaan helposti tai kovin nopeasti pääse?

Ap

Vierailija
8/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkaan jaksaisi jauhaa noita vanhoja juttuja enää edes psykologin tms kanssa. Mieluummin vaikka joogaisin. Tuntuu jotenkin raskaalta. Kavereille sillon kerroin ja myös sille työpaikan psykologille. Tavallaan se jo auttoi, kun 5 kertaa kävin avautumassa tuntemattomalle.

Nuo reaktiot on itselle jo arkipäivää ja tiedän mistä ne johtuu. Miestä enemmän häiritsee.. ja en jotenkaan osaa asiaa hänelle ilmaista. Pyydän joka kerta anteeksi sekoilua, ja viimeksi mies sanoi ettei jaksa enää yhtäkään anteeksipyyntöä. Kokee itsensä huonoksi ja ilkeäksi. Harmittaa.

Ap

Vierailija
9/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto on terapia koska et ole itse saanut asiaa yksinäsi käsiteltyä ja asia uhkaa parisuhdettasi.

Vierailija
10/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Np miten asia käsitellään? Miettimällä? Olen lukenut netistä jotain, mutta aika laiska toteuttamaan näitä oppeja. Mindfulness voisi toimia, mutta en viitsisi hysterisoida itseäni.

Harmittaa, kun mies ottaa itseensä, vaikka kuinka kerron, ettei johdu hänestä..

Ap

Vierailija
11/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko yhdessä? Sama ohje täällä kuin minulla. Suhteellisen noloa kun nainen räpsyttää ravintolassa paniikissa silmiä ja änkyttää, kun kysyn miten on mahdollista unohtaa puhelin taksiin.

Kyllä näyttää vähintään naisten hakkaajalta monissa tilanteissa. Kaikki se nöyristely. Ikään kuin olisin ikinä tehnyt mitään sen ansaitakseni. Eli hanki hyvä ihminen apua tai mies joka haluaa tuollaista pelleilyä.

Vierailija
12/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko yhdessä? Sama ohje täällä kuin minulla. Suhteellisen noloa kun nainen räpsyttää ravintolassa paniikissa silmiä ja änkyttää, kun kysyn miten on mahdollista unohtaa puhelin taksiin.

Kyllä näyttää vähintään naisten hakkaajalta monissa tilanteissa. Kaikki se nöyristely. Ikään kuin olisin ikinä tehnyt mitään sen ansaitakseni. Eli hanki hyvä ihminen apua tai mies joka haluaa tuollaista pelleilyä.

Hieno mies olet. Oikea siunaus.

Vierailija
13/13 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa maitokaakaota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän