Miten tilaan kiitolinjalta kuljetuksen? Olen uusi täällä töissä, eikä nyt ketään keltä kysyä.
Eli mun pitäisi lähettää asiakkaalle takaisin yksi paketti. Se menee asiakkaan laskuun. Tossa rahtikirjassa lukee vaan että se tuli kiitolinjalla ja siinä on sen asiakkaan laskutusosoite.
Mitä mun pitää sanoa puhelimessa, kun soitan. Löysin jonkun kuljetustilausnumeron. Netissä on joku tilauslomake, mutta en mä tiedä tän firman asiakasnumeroa missä olen nyt töissä.
Kommentit (8)
Ei ole häpeä kysyä joltakin, joka tietää.
Soita sinne ja kysy. Usein noissa tilataan se kuljetus verkkolomakkeella, jonka täyttö on helppoa. Mutta nyt eka kerralla soitat vaan ja kysyt muten toimitaan.
Soitat sinne, niin kyllä se selviää.
t: kuljetusalalla
Vierailija kirjoitti:
Ei ole häpeä kysyä joltakin, joka tietää.
"eikä nyt ketään keltä kysyä"
Soita sinne asiakaspalveluun. Muuten itse olen yleensä käyttänyt kaukoputkea. Mutta vaatii tosiaan laskutuksen nunerit jne..
Siis mitä mä oikeesti just luin.. :DDD kuka daiju kysyy vauva.fi:stä töihin liittyviä asioita? Oisko esimiehelle soitto mitään?
Hahhah, olen Kiitsussa töissä! :D
Soitat tosiaan sinne tilausnumeroon. Luurin toisessa päässä oleva henkilö kyselee sinulta asioita. Sinun ei tarvitse tietää firmanne tai asiakasfirman asiakasnumeroita, koska tilausta tekevä henkilö saa haettua sen koneelta. Kiitolinja saa myös tulostettua rahtikirjat ja osoitelaput, kunhan vaan soitat sen tilauksen ensin.
Eiköhän se selviä sieltä kuljetustilausnumerosta.