Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mulla on..? Tyyppi jonka kanssa on usein riitaa

Vierailija
28.08.2017 |

Mulla on tosi kova ikävä häntä. Joku viha-rakkaussuhde kai :D Yhtäkkiä tulee riita jostain ja kamala ärsytys. Mutta välillä taas menee ollaan ihan hyvää pataa. Pohjimmiltani pidän hänestä silti tosi paljon. Nyt kun en ole nähnyt
häntä vähään aikaan niin on kauhea ikävä. Sellaisia joiden kanssa ei tule riitaa ja tulee paremmin toimeen niin ei tule tällainen ikävä.

Olenko outo? Vai onko muilla samanlaista? :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismiin liittyviä ongelmia.

Vierailija
2/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:o Onko? En ole tiennyt olevani narsisti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja?

Vierailija
4/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä mutta se kaverisi! Siksi sinulla on syyllinen ja hämmentynyt olo noista riidoista.

Vierailija
5/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän suhteenne on? kaveruus? onko kyseessä eri sukupuolet? vähän lisää tietoa kaipaisin, niin voisi paremmin miettiä, mitä taustalla voisi olla.

Vierailija
6/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä mutta se kaverisi! Siksi sinulla on syyllinen ja hämmentynyt olo noista riidoista.

Hmm.. Mahdollisesti voi olla näin.

Vierailija
7/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidän suhteenne on? kaveruus? onko kyseessä eri sukupuolet? vähän lisää tietoa kaipaisin, niin voisi paremmin miettiä, mitä taustalla voisi olla.

Ei edes kauhean hyvin tunneta. Ja työn kautta tunnemme.

Vierailija
8/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sua on jääny kaiveleen riita? Oletko ihastunut häneen? Miksi sellaisia tulis ikävä, joihin ei ole ihastunut? Aika outo kysymys?

Vierailija
9/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olette niin samanlaisia ihmisiä, että tulee helposti riitaa? Mutta välillänne on myös ystävyys, jota ei ole muiden kanssa.

Vierailija
10/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olette niin samanlaisia ihmisiä, että tulee helposti riitaa? Mutta välillänne on myös ystävyys, jota ei ole muiden kanssa.

Tuntuu että olemme "ulkoisesti" täysin erilaisia. Äkkiä voisi ajatella että meillä ei ole mitään yhteistä. Erilainen elämäntilanne, kaikki mahdollinen muu. Mutta ehkä jotain samaa luonteessa jne. Jotain tuttua hänessä silti tunnistan.

Vierailija
11/18 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle maallikkoanalyysi: sinä suhtaudut tuohon toiseen henkilöön tietoisesti tai tiedostamattomasti ihaillen. Hän on jollain tavalla karismaattinen, ja haluat olla hänen suosiossaan tai ainakin saada huomiota - negatiivinenkin käy. Siksi ärsytät häntä, jos hän jättää sut huomiotta, ja riidoistanne saat onnistumisen tunteita, sillä olet taas tehnyt itsesi näkyväksi.

Vierailija
12/18 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle maallikkoanalyysi: sinä suhtaudut tuohon toiseen henkilöön tietoisesti tai tiedostamattomasti ihaillen. Hän on jollain tavalla karismaattinen, ja haluat olla hänen suosiossaan tai ainakin saada huomiota - negatiivinenkin käy. Siksi ärsytät häntä, jos hän jättää sut huomiotta, ja riidoistanne saat onnistumisen tunteita, sillä olet taas tehnyt itsesi näkyväksi.

Tässä voi olla vinha perä. Mahdollisesti toiselle olen siis yhdentekevä..  Välillä kyllä tuntuu että hän tahallaan haastaa sitä riitaa itse.

13/18 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Mä itse kyllä suutun tosi helposti tälle daamille, vaikken ole mikään narsisti. Mut oon vaan jääräpää et jos en saa tahtoani läpi aloitan kauheen sodan. Sit ollaan puhumatta jopa parikin viikkoa. Näkeminen on silti aina tosi ihanaa ja livenä ollaan kuin taivaassa. Mut alan kyllä olee ihan loppu tähän koska tää sama kaava jatkuu kuukausista toiseen.

Vierailija
14/18 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kaunis kirjoitti:

Mulla sama tilanne. Mä itse kyllä suutun tosi helposti tälle daamille, vaikken ole mikään narsisti. Mut oon vaan jääräpää et jos en saa tahtoani läpi aloitan kauheen sodan. Sit ollaan puhumatta jopa parikin viikkoa. Näkeminen on silti aina tosi ihanaa ja livenä ollaan kuin taivaassa. Mut alan kyllä olee ihan loppu tähän koska tää sama kaava jatkuu kuukausista toiseen.

Teerenpeliä se on. Puhu sen kohteesi kanssa. Selvittäkää tilanne, mikä on? Jos on jotain niin yrittäkää ja jos ei ja ailahtelee vaan, niin kuinka kauan meinaatte pelata?

Peliä voi jatkaa loputtomiin, jos molemmat haluaa pelata tai sitten toinen sen vaan pelin vaan lopettaa ja siirtyy toisiin kuvioihin.

Vierailija
15/18 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kaunis kirjoitti:

Kohtalontoveri. Haluatko kertoa vähän tarkemmin, esim mikä on sinun suhteesi häneen?

16/18 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oikeessa ei peli voi jatkuu ikuisesti koska muuten jompikumpi vaan luovuttaa ja lähtee menee. Mut ongelma on se et ollaan molemmat vissiin niin jääräpäitä et kumpikaan ei halua myöntää virhettään tai pyytää anteeksi. Luulen et seksi on se mikä pitää meidät yhdessä.

17/18 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mä oikeesti melkeen rakastan tätä naista. Monesti hänkin sanoo esim ettei halua ketään muuta kuin minua. Mut en tiedä mikä meillä on. Me vaan riidellään silti typeristä asioista. Musta tuntuu kyll et tää kaikki tulee loppuu aika pian. Ihan kokonaan!

Vierailija
18/18 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että niin paljon tunteita ja odotuksia, että välillä paukkuu yli. Jokin taustalla oleva ristiriita kenties (?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme