Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantuu herkästi

Vierailija
28.08.2017 |

Hei!
Kaipaisin näkökulmia minun ja mieheni tilanteeseen.
Mies on hiljattain huomannut kaljuuntuvansa. Hän on muutamaan kertaan ottanut asian puheeksi ja olen kertonut, että hän on rakas tapahtui päälaelle mitä tahansa. Hymyilin hänelle ja sanoin että viiden vuoden päästä hänellä on sitten pälvikalju, koska yritin keventää tunnelmaa. Mies loukkaantui. Pyysin anteeksi ja otin kädestä. Kerroin etten vitsaile enää asialla, koska en halua pahoittaa miehen mieltä. Mies oli edelleen loukkaantunut ja alkoi sättimään minun ulkonäköä hyvin ilkeästi. Kysyin, että miksi hän oli niin ilkeä, kun kerran pyysin anteeksi ja en satuttanut tahallaan. Hän kertoi, että siksi koska en poistanut hänen pahaa oloa ja helpotti kun hän sai loukattua takaisin. Kysyin mitä muuta olisin voinut vielä tehdä, mutta mies vaan hoki, että "no poistaa se paha olo". Olenko vastuussa hänen mielensä paranemisesta vai onko miehellä ongelmia tunteiden käsittelyssä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressukka.  Sun olis pitänyt puhaltaa pipi pois! :-( Olit ilkee pienelle :-(

Vierailija
2/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoo sille maitokaakaota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi arka paikka! Ajan kanssa oppii käsittelemään asiaa. Ehkä parempi jos juuri nyt et kiinnitä asiaan mitään huomiota.

Vierailija
4/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, ei tuossa voi enää muuta kuin pahentaa tilannetta jos jatkaa. Älä kiinnitä nuppiin mitään huomiota, vaan ole niin kuin ennenkin. Siihen, mitä hän sinun ulkonäöstäsi sanoi ikävästi, palaisin vielä varsinkin jos hän ei ole sanomaansa mitenkään pahoitellut. Mitä hän sanoi?

Vierailija
5/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keventää tunnelmaa = vittuilit, kun toisella oli aidosti paha olo asiasta. Hyi mikä ämmä olet. 😟

Vierailija
6/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätä tapahtunut usein? Ikävää tuollainen haukkuminen..lapsellista..Ymmärsikö että ilkeilit jotenkin?

Vierailija
7/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikset heti lopettanut kun huomasit että loukkaantuu kaljusta. Ei minunkaan mies tykännyt, kun huomautin kevyesti naurahtaen että on alkanut tulla kaljua. Enkä enää aiheesta lässyttänyt.

Vierailija
8/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän kokee usein minun loukkaavan häntä erinäisistä asioista ja kostaa nämä kokemansa loukkaukset haukkumalla. Olen kysynyt, että onko se sitten parempi että molemmilla on paha mieli, niin on se kuulemma reilua kun olen itse ollut häntä kohtaa paha ensin.

Ap

Vierailija
9/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä lässyttänyt mitään lisää vaan pyysin heti anteeksi.

Vierailija
10/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se onkin toisinpäin. Mies jakaa vitsailun ja vitsailee apn ulkonäöstä. Sitten ap ottaa tosissaan ja luulee miestänsä ilkeäksi..

Vierailija
11/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantumiset voi tulla mistä vaan. Yksi päivä hän alkoi haukkumaan minua tyhmäksi, kun en muistanut sulkea makkarin ovea oikealla tavalla.

Kerran hän haukkui minua kusipääksi kun herätessäni räpläsin puhelintani ja herätin hänet, koska olin liian hiljaa enkä hengittänyt levollisesti. Liian hiljainen oleminen herätti hänet.

Vierailija
12/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka ja maitokaakao voisivat auttaa.

Vierailija
13/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hän soitti Janne Hurmern Kirje-biisin ja olin sillai "tykkääksä tästä oikeasti?", niin hän käski minun poistua koska halveksun häntä.

Ap

Vierailija
14/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos mies ois sanonut et viiden vuoden päästä sullakin tissit riippuu ja vaihdevuodet puskee päälle. Niin ja tussukka kuivahtaa korpuksi.

Vierailija
15/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran hän soitti Janne Hurmern Kirje-biisin ja olin sillai "tykkääksä tästä oikeasti?", niin hän käski minun poistua koska halveksun häntä.

Ap

Eli lyttäät toista, taidat olla koulukiusaajatyyppiä.

Vierailija
16/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, ku luulin miehen pilailevan

Ap

Vierailija
17/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites jos mies ois sanonut et viiden vuoden päästä sullakin tissit riippuu ja vaihdevuodet puskee päälle. Niin ja tussukka kuivahtaa korpuksi.

No ei se voi oikein niin sanoa, kun olen 30v. Mies on 10v vanhempi

Vierailija
18/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa ihan minun suhteeltani. Ylimielinen nainen saa vapaasti laukoa ihan mitä tahansa, koska omasta mielestään ei tee koskaan mitään väärää. Ja kun laukomisiin reagoi jotenkin, niin sitten on helvetti irti ja saan kuulla lisää haukkuja. Annas kun arvaan, sinulla ei ole kavereita tai jos on niin hekin pitävät sinua kusipäänä?

Vierailija
19/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa ihan minun suhteeltani. Ylimielinen nainen saa vapaasti laukoa ihan mitä tahansa, koska omasta mielestään ei tee koskaan mitään väärää. Ja kun laukomisiin reagoi jotenkin, niin sitten on helvetti irti ja saan kuulla lisää haukkuja. Annas kun arvaan, sinulla ei ole kavereita tai jos on niin hekin pitävät sinua kusipäänä?

Jestas, että kävi jollakin tunteisiin! :D Ja että sinun suhteessasi on samanlaista - miksi ihmeessä olet sellaisessa suhteessa? Sama ap:lle, minkä takia jäät tuollaiseen suhteeseen, missä kummallakaan ei ole hyvä olla ja molemmat vain kettuilevat toiselle? Naurettavan noloja tyyppejä olette, mutta parempaakaan ette ilmeisesti saa, joten niin makaa kuin petaa.

Vierailija
20/20 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on hiljattain huomannut kaljuuntuvansa. Hän on muutamaan kertaan ottanut asian puheeksi ja olen kertonut, että hän on rakas tapahtui päälaelle mitä tahansa. Hymyilin hänelle ja sanoin että viiden vuoden päästä hänellä on sitten pälvikalju, koska yritin keventää tunnelmaa."

"Yksi päivä hän alkoi haukkumaan minua tyhmäksi, kun en muistanut sulkea makkarin ovea oikealla tavalla. Kerran hän haukkui minua kusipääksi kun herätessäni räpläsin puhelintani ja herätin hänet, koska olin liian hiljaa enkä hengittänyt levollisesti. Liian hiljainen oleminen herätti hänet."

"Kerran hän soitti Janne Hurmern Kirje-biisin ja olin sillai "tykkääksä tästä oikeasti?", niin hän käski minun poistua koska halveksun häntä."

Kyllä tää kuulostaa mun mielestä ihan siltä, että match made in heaven.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi