Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea suhtautua kun kukaan vieras nainen ei tule juttelemaan...

Vierailija
28.08.2017 |

Onpa mulla taas ongelma.
Eli olen yksin asuva 35-v mies. Mielestäni ihan nuorekas ja liikuntaharrastusten vuoksi myös ok-kunnossa fyysisesti.
Mun on äärimmäisen vaikea suhtautua ns. "oikein" ja luonnollisesti, kun kukaan itselleni tuntematon, vieras nainen ei koskaan tule spontaanisti juttelemaan. Tätä tapahtuu nykyisin yllättävän paljon, vuosi vuodelta ajattelen asiaa enemmän ja enemmän. Naisten ikähaarukka on kaikkea 25 vuodesta 45 vuoteen.
Monesti tilanne on esim. sellainen, että kävelen puistossa ja joku nainen kävelee ohi, eikä lyöttäydy seuraan keksien selvästi tikusta asiaa. Tai istun yksin puolityhjässä kahvilassa keskittyneenä omiin juttuihini ja saan istua siinä vaikka koko illan yksikseni - kukaan tuntematon nainen ei haluaa istua samaan pöytään ja aloittaa juttelua.
Minusta nuo tilanteet ovat tosi kiusallisia, ehkä olen sen verran hylkiö? En tiedä miten suhtautua asiaan luonnollisesti. Keskustelut noissa tilanteissa olisivat ihan puhdasta jutustelua arkipäiväisistä asioista, siis käsittääkseni normaalia seuranpitoa. Edes sormuksesta tyhjä nimettömäni ei edistä näiden naisten lähestymistä. Useimmilla näyttää itselläänkin olevan sellainen, ei kaikilla.
Olen oman sulkapallokaverini kanssa keskustellut asiasta avoimesti ja kysynyt, lähestyykö häntä itselleen tuntemattomat naiset ja aloittaa juttelun, ehkä se on normaalia? Sulkapallokaverianikaan ei kuulemma lähestytä näin koskaan. Ei koe olevansa tarpeeksi hyvännäköinen tai hauskan oloinen sellaiseen.

Millainen nainen haluaa olla tutustumatta itselleen täysin vieraaseen, mahdollisesti mielenkiintoiseen ja mukavaan mieheen? Itse olen tulkinnut suurimman osan olevan omahyväiset aikeet mielessään, odotetaan aina, että mies tekee aloitteen - ei koskaan nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
2/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mikä idiootti. Parempi kun et liiku missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulisin kiusaamaan sinua kahvilassa, kun olet selvästi keskittynyt omiin juttuihisi? 

Noh, ei sillä, että ikinä lähestyisin _täysin_ tuntematonta miestä jossain romanttisista tarkoituksissa. Olen tehnyt aloitteet miesten suhteen aina, (ja ei, mennäänkö panee tai hyvä perse eivät ole aloitteita) koska he eivät lähesty minua omatoimisesti. Jos haluat tutustua ihmisiin, on sinun oltava omatoiminen, olipa sukupuolesi mikä vaan. Eivät muut osaa lukea ajatuksia. 

Vierailija
4/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoin provo aikoihin, no, ensi kerralla keksit sitten paremman :)

Vierailija
5/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vinkut tälläkin palstalla että eivät löydä miestä. Mitä löytämistä se on kun ei edes haeta. Osotetaan että joku tulee ja vie. Mieshän se on se joka etsii ja löytää jos löytää.

Naiset on kuin käytettyjen autojen myymälä. Siellä niitä on näytillä. Käyt potkimassa renkaita ja jos natsaa niin viet yhden koeajolle.

Vierailija
6/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko kuvittelit että naiset tulee keskellä päivää, selvin päin tekemään aloitteita? Suomessa? :D

Vierailija
7/8 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni olisi mukavaa jos tuntemattomatkin juttelisivat enemmän keskenään, mutta ei...

edes mies joka taannoin joka arkiaamu näki minut kahvilassa ja päivällä kotimatkan varrella, hymyili katsellessaan, ei koskaan edes moikannut. Itse hymyilin kyllä takaisin, mutta kun kyseessä oli minua selkeästi jonkinverran vanhempi mies, oletan että on varattu tms kun jätti vain katselun asteelle.

Toisaalta myös arveluttaa miehet jotka näkevät että minulla on pari pikkulasta ja ovat silti avoimesti kiinnostuneita.

N35

Vierailija
8/8 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ajattelutapa aloittajalla tämän asian suhteen. On kiusallista, kun ei tulla juttelemaan tilanteissa, joissa ei ole tavallista tulla juttelemaan? Tee itse aloite, jos haluat jutustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi