Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko bi vai homo?

Poikamiesjäbä
28.08.2017 |

No niin. Yritän selittää asiani mahdollisimman tyhjentävästi ja selkeästi. Olen miettinyt, että olenko bi vai homo. Tiedän, että seksuaalisuus ei ole yksioikoista. Monesti ihminen ei ole 100 % homo tai hetero vaan jotain siltä väliltä. Olen 25 v. Olen siis mies. Huomasin kiinnostukseni jätkiin noin 13 vuotiaana. Tunteelliset ihastukset ovat kohdistuneet enemmän naisiin ja lihallinen himo miehiin. Tosin on myös tuntunut, että mikäli jätkä on riittävän hyvännäköinen voi siihen myös ihastua tunteellisesti. Itsetyydyksen kohteet ovat olleet lähinnä miehiä. Tosin joskus iltaisin olen myös naisia ajatellut peiton alla. Hekin voivat olla hyvännäköisiä ja hemaisevia, mutta jätkiin liittyy jotain kivan "alentavaa" mikä saa hepin nousemaan.
Saan myös nautintoa btm roolista. Tämän vuoksi olen joskus irtoseuraa hakiessani sanonut olevani btm homo ja olen kiihottunut kun vastapuoli on bi top. Siinä ikään kuin alistuu puoliksi heterolle mikä tuntuu "kivan sovinistisen ihanalle". Olen myös monesti sanonut olevani bi. Mietin, että onko homoksi esittäytyminen vain "kielletyn hedelmän" maistamista ja siksi kiihottavaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksiseuraa etsiessäni väittänyt olevani homo ja btm sekä jakanut kuviani. Tämä on tapahtunut virtuaalisesti, mutta mitään tarjousta en ole uskaltanut ottaa vastaan. Olen tällöin myös toivonut vastapuolen olevan bi top. Ja moni on niin ilmoittanutkin. Se antaa siis kivan alistumistunteen ("puolihetero" eli bi top + homo btm). Olen määritellyt tämän myös eräänlaiseksi kokeilunhaluiseksi homovitsailuksi.

Onko outoa kiihottua (psykologisella tasolla) enemmän bi top miehestä (ilmoittaen olevansa btm homo) kuin homo topista vaikka varustelu+komeus+maskuliinisuus+muu viehättävyys olisi samaa tasoa kummallakin seuraehdokkaalla? Naisista kiinnostuminen kun tuo tiettyä heteromaisuutta mikä liitetään maskuliinisuuteen. Tällöin "homo btm" voisi toteuttaa alistumishaluaan ns. "miehekkäämmälle osapuolelle / puoliheterolle" topille. Onko miespareilla mielestänne yleistä, että toinen on "suhteen nainen"?

Vierailija
2/6 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo ainakaan hetero!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein?

Olet siis romanttisessa mielessä (enemmän) kiinnostunut naisista ja eroottisessa mielessä (enemmän) miehistä?

Tuossa tuli varmaan seksuaalinen suuntautumisesi aika hyvin esitettyä. Selkeää sanaa tällaiselle ei ole. Jos kuitenkin jossain määrin tunnet sekä romanttista että eroottista halua molempiin sukupuoliin, voisi ehkä sanoa, että olet bi tuollaisella pienellä painotuserolla. Jos ero romanttisen ja eroottisen kiinnostuksen välillä on hyvin selvä, kannttaa miettiä missä kontekstissa puhut: jos olet iskemässä naista romanttisessa mielessä voisit kutsua itseäsi jopa heteroksi jos taas miestä eroottisessa mielessä voit sanoa olevasi homo. 

Se että kumppanin seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa kiinnostukseen ei tietääkseni ole tutkittu tai määritelty asia. Sinänsä mielenkiintoista miksi ei. 

Vierailija
4/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on oletko bi vai homo? No ei mitään, mikä pakko itseään on lokeroida? Ei tuollaisen miettimiseen kannata tuhlata energiaa. Tapailet ihmisiä ja nautit elämästä. Sitten, kun osuu sellainen kohdalle, joka vie jalat alta, niin romanttisesti kuin seksuaalisestikin, niin voit olla onnellinen. Eikä sillä ole mitään väliä onko se toinen mies vai nainen.

Vierailija
5/6 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, deittipalstalla ym. voi olla kätevää kyetä yksinkertaistamaan tunteensa yhteen sanaan problematisoimatta seksuaalusen suuntautumisen käsitettä.

Vierailija
6/6 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin yx frendi joka homo kirjotteli tän mun ip:stä

kenelle vaan ei kandee lainata konetta, wlania tai mobiililaitetta

niin eikä täs kaikki mitä/minne se on viestitelly/datannu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan