Miten tuo Pimiä on noin energinen?
Kommentit (13)
Vappu on kova touhuamaan. Tänään juontaa maajussille morsmaikku. Monessa mukana.
Vappu tosi ihana tyyppi, ja mun mielestä on hyvä että julkisuudessa on myös valovoimaisia XL-koon henkilöitä.
Minusta tuo sen "energisyys" menee aina ihan yli, ilmeisesti on jonkin sortin esitystä. En jaksa katsella eikä kuunnella moista kaakatusta ja hörötystä yhtään.
Pieninä annoksina olisi voinut olla vielä jotenkuten siedettävää, mutta liika on liikaa kun kekkuloi miltei joka ilta jossain ohjelmassa ja vielä parit ohjelmamainokset päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vappu on kova touhuamaan. Tänään juontaa maajussille morsmaikku. Monessa mukana.
Liian monessa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo sen "energisyys" menee aina ihan yli, ilmeisesti on jonkin sortin esitystä. En jaksa katsella eikä kuunnella moista kaakatusta ja hörötystä yhtään.
Pieninä annoksina olisi voinut olla vielä jotenkuten siedettävää, mutta liika on liikaa kun kekkuloi miltei joka ilta jossain ohjelmassa ja vielä parit ohjelmamainokset päälle.
Joo ei saa olla iloinen ja energinen missään tapauksessa! Kunnon suomalainen mököttää ja murisee itsekseen.
Sanoisin että laadukkaan monipuolisen terveen ravintopitoisen ruoanlaittaminen ja pienistä asioista nauttiminen ja onnistuminen niissä. Itseluottamus jne. En ole mikään fani itse mutta nämä asiat varmasti auttavat.
Vappu on aina sen oloinen kuin luulisi olevansa jotain, vaikka ei ole edes kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vappu tosi ihana tyyppi, ja mun mielestä on hyvä että julkisuudessa on myös valovoimaisia XL-koon henkilöitä.
Ei Vappu kyllä xl-kokoinen ole.
Temperamentteja on erilaisia. Eikös se ole hyvä että jollakin on rento ja energinen luonne, hyvä itsetunto olematta leuhka. Vappu on kiva ja pirtsakka tyyppi. Kateelliset murjottajat ärsyyntyvät kun joku jaksaa touhuta ja hymyillä ja innostua asioista.
Ei se oikeasti oo.