En aio ostaa yhtään vaatetta itselleni koko loppuvuonna!
Muita? Lapsille on ostettava, mutta itse pärjään hyvin niillä vaatteilla kun on. Onneksi töissä on firman työvaatteet.
Kommentit (9)
Samoin. Välttelen vaatekauppoihin menemistä koska innostun niin herkästi kaikesta uudesta, syksyn väreistä vaatteissa yms. Kaappi täynnä hyvää, käyttökelpoista vaatetta, nyt on vain pidettävä kova linja, ei ostoksia!
Mun on pakko ostaa kunnon talvikengät, muuta en aio hankkia. Tarviin sellaset, joilla pysyy pystyssä jääkelilläkin...
En mäkään. Paitsi sukkahousuja, ne perkeleet on aina rikki.
Mä just kattelen englantilaisista nettikaupoista kaikenlaisia kivoja vaatteita, jotka aion tilata. Vähennän sit entisiä vielämällä myyntiin second hand -kauppaan ja annan kavereille.
Mies työtön, liiton rahat loppuvat ensi kuussa.
Sain paljon iloa, kun myin hyvään hintaan vanhoja merkkilaukkuja, joita ei ole käytetty vuosiin.
Nyt voi hengittää 2 kk.
Kotona on tyhjää ja jokainen on laihtunut, mies yli 20 kg työttömyyden myötä.
Vaatteiden osto on listan viimeisenä tällä hetkellä.
Harmi kun kukaan ei osta miesten vaatteita. Niitä olisi nyt myynnissä useita kymmeniä koon muutoksen vuoksi.
Itse ostan yleensäkin vain silloin kun tarvitsen jotain. TOKI joskus ostan esim jonkun paidan kun oli vaan niin kiva tai alushousuja esim vaikka olisi vanhojakin, pistän kyllä silloin vanhoja huonoja aina pois. Nyt ostin juuri farkut kun yhdet meni rikki, heitin ne siis pois. Huppareita myönnän on ihan liikaa kaapissa.
Sama täällä, paitsi että yritän pitää päätökseni kokonaisen vuoden ajan. Sukkahousut ovat ainoa sallittu poikkeus. En mene kauppoihin, enkä selaile nettivaatekauppojen sivuja. Saa nähdä, kuinka päätös pitää. En ihan luota itseeni tässä asiassa...
Vierailija kirjoitti:
Mies työtön, liiton rahat loppuvat ensi kuussa.
Sain paljon iloa, kun myin hyvään hintaan vanhoja merkkilaukkuja, joita ei ole käytetty vuosiin.
Nyt voi hengittää 2 kk.Kotona on tyhjää ja jokainen on laihtunut, mies yli 20 kg työttömyyden myötä.
Vaatteiden osto on listan viimeisenä tällä hetkellä.
Harmi kun kukaan ei osta miesten vaatteita. Niitä olisi nyt myynnissä useita kymmeniä koon muutoksen vuoksi.
Mieheni ja minä ostamme melkein kaikki vaatteemme kirppiksiltä. Ellet vie vaatteita kirpputorille, laita parhaat vaatteet Tori.fi -sivustolle, niin mekin pääsemme niitä katsomaan. Mieheni on laihtunut, joten suomalainen koko L-XL lienee nyt sopivin. (Jos viet vaatteet jollekin jyväskyläläiselle kirppikselle, laita kirppiksen nimi ja pöytänumero tännekin.)
Sama täällä! Ahdistaa jatkuva kuluttaminen, trendit, kertakäyttökulttuuri ynnä muu. Hyppään kelkasta.