Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun karppaus, maitorahka jne. hullutukset on menneet ohi ja vegaanihullutuskin hulee päättymään

Vierailija
27.08.2017 |

Jossain vaiheessa, mitäpä veikkaatte mikä on seuraava?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä juttu jos trendipellet siirtyvät seuraavaan hypejuttuun. En mä jaksanutkaan enää neuvoa ihmisiä jotka olivat ihan pihalla eivätkä ottaneet ohjeita vastaan jonka seurauksena se niidne karppaus ei edes ollut sitä.

Vierailija
2/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihansyöntihullutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyshullutus. Kirjoitus- ja lukutaitohullutus. Koulutuksenarvostamishullutus. Käytöstapahullutus.

Vierailija
4/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mene mikään ohi kun en ole trendien perässä aloittanutkaan. Olo vain on parempi ilman liikoja hiilareita. Lähinnä olen siis hyväkarppi jos lokeroida halutaan.

Tälläkin hetkellä syön pähkinöitä tässä kirjoitellessani.

Vierailija
5/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä juttu jos trendipellet siirtyvät seuraavaan hypejuttuun. En mä jaksanutkaan enää neuvoa ihmisiä jotka olivat ihan pihalla eivätkä ottaneet ohjeita vastaan jonka seurauksena se niidne karppaus ei edes ollut sitä.

Näinpä, ei karppaus ole mihinkään hävinnyt.  "Oikeat" karppaajat eivät vain pidä siitä meteliä.

Vierailija
6/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihansyöntihullutus.

Sellainen joka on ollut valloillaan jo vuosikausia ei voi enää alkaa. Ne, jotka ei osallistu muihin trendijuttuihin vetää lihaa entiseen tapaan kaksin käsin. Ateria ei ole ateria ilman kinkkusiivua tai jauhelihaa, jne. 

Vierailija
7/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaan kanan liha. Ja erityiset siipikarjarodut.

Vierailija
8/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mene mikään ohi kun en ole trendien perässä aloittanutkaan. Olo vain on parempi ilman liikoja hiilareita. Lähinnä olen siis hyväkarppi jos lokeroida halutaan.

Mietinkin asiaa laajemmalla mittakaavalla. Onko sulla aina tapana kääntää kaikki asiat itseesi?

Vihaan tyyppejä, jotka sanoo "en minä ainakaan..." eivätkä näe omaa napaansa pidemmälle. Okei no en VIHAA, mutta ei ainakaan kiinnosta enää keskustella heidän kanssaan.

Vierailija
9/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pähkinät nyt onkin niin ihmeellinen asia joita ei syö muut kuin karpit .. hohhoijaa.

Vierailija
10/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan kotimaiseen kausiruokaan ja säilömiseen muutenkin kuin vain pakastamalla.

Vierailija
11/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa miten nämä ruudinkeksijä-karppaajat ovat täällä kärppänä sanomassa että kaikki tekevät sen väärin ja he kyllä jatkavat ikuisuuteen saakka.

Vierailija
12/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihansyöntihullutus.

Sellainen joka on ollut valloillaan jo vuosikausia ei voi enää alkaa. Ne, jotka ei osallistu muihin trendijuttuihin vetää lihaa entiseen tapaan kaksin käsin. Ateria ei ole ateria ilman kinkkusiivua tai jauhelihaa, jne. 

Hienoa ettet anna faktojen sumentaa fiilistelyäsi. :)

Vierailija
13/13 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihansyöntihullutus.

Hienoa ettet anna faktojen sumentaa fiilistelyäsi. :)

Missä ne sun faktat on? Totuushan on että lihankulutus on nykypäivänä suurempaa kuin koskaan ennen. Ei ihmiset ole ennenkään joka aterialla syöneet lihaa/kalaa/kanaa jossain muodossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän