Loistava tuo Jethron piikki Amanda Harkimon meikittömälle instakuvalle! :D
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201708252200351401_vd.shtml
"Ei filtterii. Ei meikkii. Ei täytteit. Ei microbleidaust. Ei kulmaväriä...."
Jutussa alempana Jethron vastine tuolle meikittömälle kuvalle.
Kommentit (18)
Onko loistavaa olla ilkeä? Ei minusta. Minusta matkiminen on ilkeilyä, vaikka yrittäisikin olla vitsikäs. Naiset ja miehet ovat yleensä erilaisia, eikä heidän tarvitse vetää samanlaista roolia. Jos nainen haluaa olla naisellinen, ei hänelle tarvitse siitä irvailla.
^ Tyypillistä Jethrohuumoria. Sovitellaan palkokasvia nenään. Ja sinnehän se upposi.
No itse pidin sitä nyt lähinnä melko vähän huvittavana kommettina, mutta ihmisillä on erilaisia huumorintajuja. Toisilla ehkä vähän älyllisempi kuin toisilla.
Herrasmies ei ikinä käyttäytyisi noin.
Mistä tuo Jetro on repäissyt nuo vaatemerkkien nimet tuonne kommenttinsa perään! :DDD
Vierailija kirjoitti:
Onko loistavaa olla ilkeä? Ei minusta. Minusta matkiminen on ilkeilyä, vaikka yrittäisikin olla vitsikäs. Naiset ja miehet ovat yleensä erilaisia, eikä heidän tarvitse vetää samanlaista roolia. Jos nainen haluaa olla naisellinen, ei hänelle tarvitse siitä irvailla.
Eikö AmandaH itse matkinut tuossa Sieppiä laittamalla tuollaisen kuvan?
No Amandahan itse osas suhtautua tohon Jetron kuvaan huumorilla :). Sara ois vetänyt hirveet kilarit tollasests.
No toihan oli ihan sovittu juttu kun Jethro "sattui" näkemään sen Amandan päivityksen. Turhien julkkisten vielä turhempaa temppuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö AmandaH itse matkinut tuossa Sieppiä laittamalla tuollaisen kuvan?
Jos väitteesi on totta, niin tietenkin se silloin on myös rumaa käytöstä. Toisen henkilön huono käytös ei oikeuta ketään käyttäytymään huonosti.
Huvittavia nämä "meikittömät" kuvat kun kuitenkin feikkiripset paikallaan...
Paljastaahan tuollaiset ihon kunnosta jotain mutta luonnolliset ripset on eri asia kuin "meikkaamattomat" feikit.
Mikään, mitä Jethro tekee, ei ole hauskaa. Yhtään. Ylikasvanut vauva koko tyyppi.
Mun mielestä tämä oli ylipäätään eka kerta kun Jethro oli hauska.
Jethrolla on ihan p*skat jutut muutenkin. Eikä tämäkään tehnyt poikkeusta. Jotenkin yksinkertaiselta vaikuttaa.
Tyhmät lampaat ei taas tajua milloin niitä vedätetään käsikirjoitetulla showlla. Sama oli aikoinaan BB:ssä.
Jethro ei ole ollut koskaan hauska. Ei nytkään. Kuka se on?
En oo koskaan tykänny Jetistä, mut toi oli aika hauska.
Kahden turhisjulkkiksen ennalta sovittu juttu.
Kyllä!! :D