Vierailija

Olemme tunteneet tämän kyseisen kaverini kanssa jo vuosia. Hän seurusteli miesystävänsä kanssa joitakin vuosia, kunnes n. Kuukausi sitten päätyivät erilleen.
Olimme eilen kolmistaan baarissa. Minä, mieheni ja tämä kaverini. Tanssilattialla oltaessa suutelin miestäni sitten ja yhtäkkiä kaveriani ei näkynyt enää missään. Etsin mieheni kanssa häntä, mutta oli kai poistunut koko baarista. Yritin soittaa, mutta hän ei vastannut. Noin tunti tämän tapahtuman jälkeen laittoi viestin että " Olet ajattelematon tyyppi" "mä oon just päättänyt suhteen ja sä kehtaat nuoleskella miestäsi". Aatelin, että okei. En vastannut eilen mitään, koska mielestäni tuo oli loukkaavaa. Tänään sitten sanoin hänelle, että hänen suhteensa päättyminen ei estä minun ja mieheni läheisyyttä. Hän on kuitenkin sitä mieltä, että tein väärin. On myös sitä mieltä, etten saisi nyt hetkeen lääppiä miestäni hänen seurassaan, kunnes on vähän edes toipunut.

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Julkinen lääppiminen on inhottavaa.

No mun mielestä yksi suudelma ei nyt mitään kovin kovaa lääppimistä ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Suutelit? Tuonkin voi tehdä monella tavalla. Onhan se kieltämättä epämukavaa katsella vieressä, jos toiset nuoleskelevat keskenään.

Toisaalta kaverisi on saattanut ylireagoida. Vaikea tietää.

heltsukka

Muistan aina kun kansanedustaja Sari sarkomaa suuteli miestään pressan itsenäisyyspäivän vastaanotolla heti pressan kättelyn jälkeen. Täydellisen mautonta esittämistä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suutelit? Tuonkin voi tehdä monella tavalla. Onhan se kieltämättä epämukavaa katsella vieressä, jos toiset nuoleskelevat keskenään.

Toisaalta kaverisi on saattanut ylireagoida. Vaikea tietää.

Monella tavalla? Kyse oli yhdestä normaalista pienestä suudelmasta . Ei mistään minuuttien nuoleskelusta. Jos se on kerran epämukavaa, niin sen pään voi kääntää pois. Saa sitä läheisyyttä olla ilman mielensäpahoittajia.

Ap

Vierailija

Ei tulisi itselle mieleenkään rajoittaa tai arvostella kaveria jos itselle ei ole jossain käyny hyvin. Hölmö kaveri, älä pyytele anteeksi. Hän ei osaa ajatella kuin omaa onneaan ja ei osaa olla puolestasi onnellinen.

Jos on niin herkkä ettei voi katsoo muita pareja niin miksi helv lähti baariin edes? Siellä näkyy takuulla vaikka mitä.

Vierailija

jos olisitte istuneet pöydässä ja olisit siellä suudellut miestäsi, se olisi ollut kieltämättä vähän suolan hieromista haavoihin. Suudelma tanssilattialla on kuitenkin eri juttu ja kaverilla ei ollut mitään syytä ärsyyntyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hän jäi yksin.

Joo, ymmärrän tietysti että kun lähdetään yhdessä baariin, niin kaikille pitää antaa tasapuolisesti huomiota ettei vaan kellekään tule paha mieli....(!!)

Oikeasti jos mä lähden pariskunnan kanssa baariin, niin tiedän että ovat ne siellä baarissakin pariskunta. Esim.jos toinen heistä haluaa lähteä vaikka huonon olon takia, ymmärrän että toinen lähtee myös. Vaikka jään silloin yksin! Ihmettelen että jotkut suuttuvat tästäkin. Itsellenikin parisuhde on tärkeämpi kuin hihassa roikkuva kaveri, joka ei pärjää yksin edes baarissa. Yleensä kumppanin kanssa lähdetään samalla taksilla siksikin, koska asutaan samassa asunnossa ja ei tarvitse taksia maksaa monta kertaa. Ja jos toisella huono olo, parempi että lähtee mukana kotiin ettei satu mitään.

Ja sinun kaverisi suuttuu tuosta. Ehkä parempi että vähennätte yhteisiä illanviettoja. Toinen pointti on vielä se, että mikä ajatusten lukija sinun täytyy olla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maailmaa ei tarvitse pysäyttää kenenkään eron takia.

Totta, mutta jotkut haluavat jakaa kärsimyksensä muille. Ehkä jopa sabotoida kaverin onnea, jotta itsellä ei olisi niin huono mieli.

Tällaiset eivät ole ystäviä.

Vierailija

Taitaa kaverisi olla vielä tosi herkillä erostaan jos hänelle niin paha mieli tuli. Mutta varmaan toipuu aika pian ja ymmärtää olleensa yliherkkä. Toivottavasti sinäkin ymmärrät. Ei sinun tarvitse puolustella suudelmaa, tämä oli täysin kaverisi omista fiiliksistä johtuvaa.

Vierailija

Miksi miehesi seksi/parisuhde-elämän pitäisi olla riippuvainen jostakin ystävästäsi, jos miehelläsi ei ole seksi/parisuhdetta tähän ystävääsi?

Vierailija

Olihan tuo ylireagointia kaveriltas.

Suudelma voi olla monenlaista ja sitten on olemassa suukko. Suukon antaminen julkisesti on ok, mutta sellainen suutelointi on aikuisilta hassua "hyvän" parisuhteensa todistelua ja korostamista. Lähinnä säälien naurahdan tuommoisille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat