Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ollut puoli vuotta töissä ja turhaudun, kun ei ole mitään tekemistä!!

Vierailija
23.08.2017 |

Minun edeltäjäni oli ilmeisesti joku äärimmäisen hidas yksilö, koska kuulemma hukkui töihinsä. Jäi kollegoiden mukaan sairaslomalle, kun töitä oli liikaa ja lopulta vaihtoi paikkaa. No, minä tuli taloon keväällä ja turhaudun, kun ei ole mitään tekemistä.

Saan kaikki päivän juoksevat työt valmiiksi tunnissa, vaikka olisi aivan tajuttoman paljon asioita hoidettavana. Lopun ajan sitten pyörittelen peukaloitani ja vastaan niihin kolmeen puheluun, jotka mahdollisesti työpäivän aikana soitetaan toimistoon.

En tajua. Olen kysellyt pomolta, josko olisi jotain lisävastuuta tai lisätehtävää, kun ei ole oikein mitään tekemistä. Olen siis todellakin aakkostanut koko firman mapit ja klemmaritkin on värijärjestyksessä - ei oikeasti ole enää mitään, mitä keksisin tehdä!

Täällä on varmaan tehty töitä tosi tehottomasti, pidetty parin tunnin lounastaukoja ja päätöksiä on vatvottu viikkokausia, muuten en keksi, miten tähän nykyiseen työhöni on kukaan voinut upottaa edes kahtakaan tuntia päivisin.

No, en valita helposta työstä. Kunhan turhauttaa istua täällä :( Niin ja kyseessä ei ole mikään aulaemäntä, vaan olen koulutustani vastaavassa työssä, maisteri ja hyvällä palkalla..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä luppoaika itsesi kehittämiseen.

Itse olin vastaavanlaisessa työssä vuoden, enkä olisi kestänyt yhtään enempää. Työ tosin oli paljon vaativattomampaa kuin sinun maisterin tason, mutta idealtaan sama; about tunti töitä ja loppupäivä ihmettelemistä. Meinasi aivot sulaa penkkiin kiinni.

Vierailija
2/8 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä varmaan valtiolla. Sieltä kokemusta vastaavasta "kiireestä". Pari vanhaa naista työkaverina, jotka valitti ikuisesta kiireestä. Kiireestä, jota ei ikinä ole ollutkaan. Lepokoti ko. virkamiehille seiskan tason yo-todistuksella koko työiäksi. jo 70- luvulta lähtien. Olisipa joutuneet yksityiselle pysyvästi, niin olisi rutiseminen loppunut pikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mutta olen siivooja. On pakko keksiä ylimääräistä tekemistä koska palkka tulee sen mukaan kauanko olen kohteessa. En tiedä mitä ihmettä edellinen siivooja on tehnyt koska vaikka olen pyyhkinyt vuoden aikana kertyneet pölyt kaappien päältä ja pikkuesineistä sekä pessyt ikkunat , lattiat, vessat(sisältä, takaa, viemärin) niin silti saan siivouksen valmiiksi puolet nopeammin kuin on aikaa arviotu menevän. Teen sitten tosi hitaasti ja välillä odotan viisi minuuttia että aikaa menee mutta se on turhauttavaa kun olen tottunut tekemään ripeästi. Onneksi lopetan kuukauden kuluttua.

Vierailija
4/8 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmasti netti käytettävissäsi? Käytä aikasi itsesi keittämiseen, opiskeluun, esimerkiksi kieliä, opettele vaikka sijoitusten analysointia kun sinulla kerran on lähes rajattomasti aikaa, tai ala kirjoittaa blokia. Meti mikä harrastus tai muu asia sinua kiinnostaa ja käytä aikasi siihen tutustumiseen. Aika on tänä päivänä useimmalle kaikkeein arvokkain hyödyke, pyri käyttämään se tehokkaasi itse eteen jos työpaikalla ei ole enää tekemistä kun klemmaritkin on jo järjestelty.

Vierailija
5/8 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tollaisia töitä on? Mäkin haluun!

Vierailija
6/8 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vastaavassa työssä kolmisen vuotta. Alussa ja lopussa suoraan sanottuna masensi toimettomuus. Lisäksi osa työkavereista oli sietämättömiä riivinrautoja. Olen aika huono itseopiskelemaan tms. jollei ole jotain narun päätä mistä lähteä vetämään, niin käytin aikani harrastukseeni, lehtien lukuun, facebookiin ja uuden työn etsimiseen. Toki jossain vaiheessa pyrin kehittämään työtäni, osallistumaan politikointiin, verkostoitumaan jne. Loppujen lopuksi tämä oli varsin raskasta varsinkin, kun sain päsmäröivän uuden esimiehen, jolla ei ollut pätevyyttä alallani (edes lähelle). Kaipasin entistä työtäni, johon sittemmin pääsin. Tosin ulkomaille. Run Forest run.

Vierailija
7/8 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa. Työ olisi ollut mielekkäämpää, jos pitkät työmatkat olisi korvattu kunnolla esim. vapaa + päiväraha tai olisi ollut kokonaistyöaika, niin ei olisi turhaan tarvinnut lorvia toimistolla hiljaisina aikoina ja taas tehdö pitkää päivää, kun on hommia.

Vierailija
8/8 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama. Itse teen todella lyhyitä päiviä, etäpäiviä, tunnin-kahden lounaita, luen kirjoja, opiskelen, selailen nettiä ja silti aikaa riittää vaikka muille jakaa.. Palkkaa tulee 2500e/kk, enkä oikeasti tee _mitään_.

Todella turhauttavaa ja ärsyttävää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme