Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako Arabian Kokki- pataa käyttää kaasuliedellä?

Vierailija
21.08.2017 |

Otsikossa kysymys tulikin. Meille tuli mökille juuri kaasuhella enkä tiedä uskallanko tuota siinä käyttää. Maalaisjärkeni sanoisi että ainakin jos pienimmällä polttimolla varovasti lämmittää, pata kestää?

Pata on kai vuodelta 1999-2000, ei siis kauhean vanha. Puuhellalla olen tuota uskaltanut käyttää koska puuhella johtaa lämpöä hyvin samaan tapaan kuin "rautalevyinen". Samoin tietysti uunissa. Mutta onko kaasu jotenkin liian pistemäisesti kuuma?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi vähän viittaisi räjähdysvaaraan eli itse en riskeeraisi.

Vierailija
2/4 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tuolta löytyi vastaus:

https://www.astiataivas.fi/tuotteet.html?id=49/7771

Kokki kuuluu jokaisen keittiön puolella viihtyvän vakiovarusteisiin: siinä voi kuumentaa, hauduttaa, ruskistaa, paistaa, keittää ja kypsyttää. Kokki on korkealuokkaista, liekinkestävää kivitavaraa. Sitä voi käyttää sekä sähkö- että kaasuliedellä, uunissa, mikrossa ja avotulella.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kestää (pikaisella Googletuksella). Tyhjänä älä kuitenkaan sitä kuumenna. Itse olen käyttänyt kaasulla Vision-lasipataa ja hyvin pelittää.

Vierailija
4/4 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi vähän viittaisi räjähdysvaaraan eli itse en riskeeraisi.

Niinpä. Onkohan se valmistettu Suomessa? Jos taas ulkomailla, niin kai se nyt sitten on arabialaisena läpäissyt maahantulotarkastuksen? Sen puolesta on varmaan turvallinen käyttää. Mutta varo nyt, jos näyttää räjähtämisen merkkejä.