Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko taaperon kanssa ulkoilla " liikaa" ??

03.04.2006 |

Mitä mieltä olette arvoisat kanssasisaret, voiko taaperon kanssa ulkoilla " liikaa" ? Poika on nyt 1v9kk ja pph:llä jossa ulkoillaan 2 kertaa päivässä. Nyt kun illat ovat valoisat, tekee mieli mennä vielä illalla vähäksi aikaa (½-1h) ulos touhaamaan kun itse istuu toimistossa päivät. Olisiko tuo kolmas ulkoilu mielestänne liikaa taaperon jaksamiselle? Poika herää aamulla n. 6.50, nukkuu hoidossa n. 2 h:n päikkärit ja iltaisin menee nukkumaan n.20.20-20.30.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulos voi lähteä kolmannenkin kerran. Ei niitä kertoja niin tarkkaan tarvitse laskea. Huomaathan sinä sitten itse, jos kolmas ulkoilu on lapselle ihan liikaa. Ja toisaalta, jos teille käykin niin, että lapsi haluaakin olla sen illan sisällä - jääkö muuten yhtään leikkiaikaa kotona oleville sisäleluille päivän mittaan ? Tässä kohdin, jos lapsi ei todella halua ulos - antaisin olla sisälläkin, kun kerran on jo kaksi kertaa ulkona ollut - ulkoiluakin on riittävästi.

Meillä tilanne on kyllä se, että poika on todella mielellään ulkona - vaikka sen kolme kertaa päivässä... Hän on kyllä kotihoidossa - ja mielelläni ulos kanssaan lähden.

Vierailija
2/2 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei voi ulkoilla koskaan liikaa,meillä kohta 2,5v tyttö ja joka päivä ollaan ulkona 2 kertaa ja joskus illalla vielä sen 3 kertaa.Itse ainakin koen että tyttö tykkää eikä se vaikuta mitenkään siihen jaksaako vai ei.Meillä ei edes päikkäreitä nukuta ja silti tyttö menee nukkumaan siinä 20.30-21.00.Kivahan se vain on siellä ulkona olla =) Meillä neiti on leikkisämpi ulkona kun sisällä illalla kun alkaa jo väsymys painaa.Ihan hyvin siis menkää ulos =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla