Mitä tänne nykyään saa/uskaltaa kirjoittaa?
Mulla tuli mieleen kysyä täältä yhtä epäselvää asiaa eiliseen turun tapaukseen liittyen, mut luulenpa ettei aloitukseni saa olla nanosekuntia kauempaa näytillä.
Kommentit (8)
Joo ja mun viestit tuntuu poistuvan melkein kaikki vaikka ei edes ole liittyneet nimeltä mainitsemattomaan tapaukseen ja täysin asiallisia ovat olleet. Taidan painua pois täältä..
Epätietoinen Nurmijärveltä kirjoitti:
rehellinen herrasmies
Kuka kutsui minua?
Pilvenhattaroita, imetysliivikokoja, parhaiden puklurättien ominaisuuksia, anopin luonnehäiriöitä, niistä on av-palsta nykyään tehty.
Epätietoinen Nurmijärveltä kirjoitti:
Kyllä saa, jos et hauku.parjaa ja et ole rasisti ja käyttäydyt kunolla kuten suomalainen rehellinen herrasmies.
Näin onnistut elämässä.
Niinpä. Luettelemasi ehtojen täyttyminen tosin edellyttää sitä, että teksti ei saa olla juurikaan ristiriidassa, täällä hyväksytyn mielipiteen kanssa.
Käyttäjä6859 kirjoitti:
Timelady kirjoitti:
Kyllä täällä sais olla eriävätkin mielipiteet, jos ne ei olis sitä rasistista öyhötystä vaan asiallisesti kirjoitettu.
Täältä poistetaan täysin asiallisia kirjoituksia.
Ei saa sanoa esim. että viimeaikaiset terrori-iskut lisäävät pelkoa ja turvattomuuden tunnetta.
Itse en ymmärrä millä logiikalla on rasistista pelätä terrorismia kun sitä nyt näyttää ympäri Eurooppaa esiintyvän.
En voi hyväksyä sitä että minut leimataan rasistiksi vain siitä syystä että en uskalla lähteä lomalle perheeni kanssa Euroopan suuriin kaupunkeihin enkä turistikohteisiin.
(mielenkiinnolla jään odottamaan kuinka monta sekuntia tämä vastaus pysyy täällä)
Ilmeisesti sen sanominen, että nyt pelottaa, on hirveää öyhöttämistä. Ainakin kaikki viestini joissa niin olen sanonut poistuvat todella nopeasti.
Kyllä saa, jos et hauku.parjaa ja et ole rasisti ja käyttäydyt kunolla kuten suomalainen rehellinen herrasmies.
Näin onnistut elämässä.