Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaikäisen huonot kotiolot

18.08.2017 |

Moikka! Tarvitsisin apua! Oon 13 ja mulla on todella huonot kotiolot. Tahtoisin tehdä itsestäni, mutta pari kysymystä tiellä. Joutuisinko asumaan vanhempieni kanssa vielä silloin kun he ovat saaneet tiedon lastensuojelu ilmoituksesta? Mitä voin tehdä? Auttakaa!

Kommentit (4)

1/4 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä03 kirjoitti:

Moikka! Tarvitsisin apua! Oon 13 ja mulla on todella huonot kotiolot. Tahtoisin tehdä itsestäni, mutta pari kysymystä tiellä. Joutuisinko asumaan vanhempieni kanssa vielä silloin kun he ovat saaneet tiedon lastensuojelu ilmoituksesta? Mitä voin tehdä? Auttakaa!

Soita oman kotikuntasi lastensuojeluviranomaisille. Kysy, onko mahdollisuutta päästä vaikka tilapäisesti sijoitetuksi asian selvityämisen ajaksi.

Tai, jos sinua uhkaa väkivalta, kysy voitko päästä turvakotiin.

Missä asut?

2/4 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:n sivuilta

Lasten ja nuorten puhelin päivystää

numerossa 116 111

Voit soittaa lasten ja nuorten puhelimeen:

maanantaista perjantaihin kello 14–20

lauantaina ja sunnuntaina kello 17–20

Puhelu on sinulle täysin ilmainen eikä näy sinun puhelinlaskussasi. Puheluita ei myöskään nauhoiteta. 

Ymmärrä vähän ennemmin kuin väärinymmärrä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas lapseni,

Saat kännykkäsi takaisin heti kun huoneesi on siivottu. Johdon tietokoneeseen, jos käyttäydyt asiallisesti, saat huomenna. Nyt nukkumaan. Muista pestä hampaat ja vie tabletti paikoilleen.

T: Äiti

4/4 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6771 kirjoitti:

Rakas lapseni,

Saat kännykkäsi takaisin heti kun huoneesi on siivottu. Johdon tietokoneeseen, jos käyttäydyt asiallisesti, saat huomenna. Nyt nukkumaan. Muista pestä hampaat ja vie tabletti paikoilleen.

T: Äiti

ei me aikaihmiset menetetä mitään vaikka otettaisiin ap tosissaan silläkin riskillä ettei ole tosi kyseessä.

ihan hyvin nimittäin voi olla.

ap, jos oikeasti olosi on huono kotona etkä uskalla puhua koulussa kenellekään aikuiselle (mikä olisi ensisijaista), entäpä sukulaiset?

Ymmärrä vähän ennemmin kuin väärinymmärrä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän