Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun piti rekisteröidä itseni aihe vapaalle?

18.08.2017 |

Olen ennen kirjoitellut tänne myös, mutta nyt vaati rekisteröintiä ja kirjautumista. Miksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut hiukan levotonta tänään. Melko tavalla viestejä poistettu. Uutiset menevät monella tunteisiin.

Vierailija
2/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Heidän omien sääntöjensä mukaan sinun ei tarvitse rekisteröityä. Suora lainaus: "Keskusteluihin osallistuminen edellyttää palveluun rekisteröitymistä ja kirjautumista sisään sivustolle paitsi Aihe vapaa ja Seksi -keskustelualueilla"

Joten en tosiaan tiedä.

t. rekisteröitynyt käyttäjä6749

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tapahtunut ennenkin. Silloin av:lla kirjoitteli kymmeniä samalla nimimerkillä: Av Mamma :D

Vierailija
4/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, varmaan liittyy päivän tapahtumiin. Itse en ole kommentoinut niitä enkä edes käynyt täällä tänään tätä ennen. Onkohan tämä nyt vakikäytöntö?

Vierailija
5/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

karita kirjoitti:

Okei, varmaan liittyy päivän tapahtumiin. Itse en ole kommentoinut niitä enkä edes käynyt täällä tänään tätä ennen. Onkohan tämä nyt vakikäytöntö?

Tänne tuli viimeksi "sulun" jälkeen yöllä rekkauspakko klo 23-07, ehkä täällä saa sit kohta kirjoitella ilman nimimerkkiä klo 10-14.

Vierailija
6/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä sitten pysyvä käytäntö?

Vierailija
7/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mielivaltaisuus on ilmaispalvelun hinta. 

Vierailija
8/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillip kirjoitti:

Käyttäjä4330 kirjoitti:

karita kirjoitti:

Tänne tuli viimeksi "sulun" jälkeen yöllä rekkauspakko klo 23-07, ehkä täällä saa sit kohta kirjoitella ilman nimimerkkiä klo 10-14.

Näinpä, rekkauspakko öiseen aikaan tuli jonkun muun iskun jälkeen. Siitäkään ei saanut puhua, nyt muistankin..

Noh, ollaan hiljaa ja kärsitään sitten.. Ja muistakaa nyt kaikki ainakin se, että syyllistää ei saa. Eikä mielellään spekuloidakaan.

Juuri näin. 

9/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

karita kirjoitti:

Onkohan tämä sitten pysyvä käytäntö?

Ei ole. Ei Sanomalle kannata pitemmän päälle. On nähty ennenkin..

Tässä 23-07 rekkaripakossa ovat kyllä yllättävän sitkeinä pysyneet. Mutta en usko, että jatkuva rekkaripakko kannattaisi. 

10/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirjautumispakko karsii keskustelijoidena ja aloitusten määrää huomattavasti. Se on jo aikoja siten nähty. Laahaava palsta ei välttämättä ole kovinkaan hyvä asia palstan suosiolle.

Itseäni ei haittaa kirjoittaa kirjautuneena, mutta "vauhdikkaammat" keskustelijat jättää  väliin, eikä viitsi vaivautua.

Vierailija
11/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella kirjoitti:

Tämä kirjautumispakko karsii keskustelijoidena ja aloitusten määrää huomattavasti. Se on jo aikoja siten nähty. Laahaava palsta ei välttämättä ole kovinkaan hyvä asia palstan suosiolle.

Itseäni ei haittaa kirjoittaa kirjautuneena, mutta "vauhdikkaammat" keskustelijat jättää  väliin, eikä viitsi vaivautua.

Mä luulen että konkarit jää eikä mikään kauheasti muutu. Eikös av-palstaa käytä pitkälti samat ihmiset? Mua jopa vähän harmittaa, jos voin nyt kirjoitella myös klo 23 jälkeen kun yleensä se on ollut ihan hyvä aika lopetella palstailu :)

Vierailija
12/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

karita kirjoitti:

stella kirjoitti:

Mä luulen että konkarit jää eikä mikään kauheasti muutu. Eikös av-palstaa käytä pitkälti samat ihmiset? Mua jopa vähän harmittaa, jos voin nyt kirjoitella myös klo 23 jälkeen kun yleensä se on ollut ihan hyvä aika lopetella palstailu :)

Tämä itseänikin huolettaa. Täälläkö tavataan vielä aamuyöllä, karita? auts.

Vierailija
13/18 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo, seon tosi vaikeeta rekata? Mieluummin näin kun että röllejä 24/7

Vierailija
14/18 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidyn tunnuksen tekoon kuluu alle 5 minuuttia ja siihen sisältyy väliaikaisen sähköpostiosoitteen tekeminen. Ohjeet saat klikkaamalla nimimerkkiäni eli ovat profiilissani.

15/18 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TunnusPalstalleOhjeProfiilissani1 kirjoitti:

Rekisteröidyn tunnuksen tekoon kuluu alle 5 minuuttia ja siihen sisältyy väliaikaisen sähköpostiosoitteen tekeminen. Ohjeet saat klikkaamalla nimimerkkiäni eli ovat profiilissani.

No ei kestänyt edes tuota kun oli sanoman tunnukset ennestään. Periaatteesta vaan ei huvita olla rekkaantuneena joka paikkaan. Vaikken mitään laitonta sanokkaan. Samasta syystä en käytä WhatsAppia ym.. En vain halua että minua vakoillaa.

No ok nyt kirjaiduin kun oli pakko. samalla lakkauttin 4 eri lehti tilausta ja sanoman lehtiä ei meille enään tule ei edes Aku Ankkaa. Miettikää kannattiko vaatia tunnistautimista?

Kiusa se on pienikin kiusa

16/18 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken iltapäivän rupesi vaatimaan rekisteröitymistä. Varmaan liittyy Turun tapahtumiin, vaikka ainakaan itse en nähnyt mitään normaalista poikkeavaa joka olisi vaatinut erityisjärjestelyjä.

Vierailija
17/18 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt tämän päiväisiä viestejä enää ollenkaan ilman rekisteröitymistä eli ilmeisesti palstan seuraaminenkaan ei onnistu kuin rekisteröitymällä, onnea vaan sanomat! Veikaan, että tämä palsta näivettyy kuoliaaksi, itse tulen käymään täällä varmaan korkeintaan kerran kuussa. Joten heippa ja moi ja hyvää syksyn jatkoa!

18/18 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6418 kirjoitti:

Ihan surkea palstahan tämä on nykyään kun moderointi on täysin mielivaltaista ja tehdään tällaisia tempauksia. Järkevä ylläpito olisi laittanut keskustelun Turun tapahtumista pysyvästi keskustelun etusivulle ja moderoinnut keskustelua. Nyt poistivat ketjuja ja pyrkivät poistamaan niitä jatkuvasti, joten homma räjähti käsiin ja heidän piti laittaa kirjautumispakko, joka teki koko keskustelufoorumin käytännössä käyttökelvottomaksi.

Ei tällaisella foorumilla paljon tee mieli asioida kun ei saa keskustella mistään ja keskustelut ja kommentit lähtevät todella huterin perustein ja välillä täysin perusteetta. Missään ei ole edes sääntöjä mistä täällä saa ja ei saa keskustella. 

Heti kun joku muu keskustelupalsta alkaa saamaan vastaavaa suosiota, niin lähden sinne. Ylilaudalla toki käyn, mutta siellä käyttäjäkunta on turhan miesvaltaista joihinkin keskusteluihin. 

Täysin samaa mieltä.