Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! taksikuski joka toi mut reilu viikko sitten kotiin, kysyy voisiko tulla kahville!?

Vierailija
18.08.2017 |

Mukava mies oli, tosin ainakin 10v vanhempi. Ja minä juuri ajattelin, että pakko kai se on jonnekin minunkin lähdettävä, kukaan ei tule kotiovelta hakemaan! Ja tiedoksi vielä, että siskon luota tulin reilu viikko sitten, baarissa käynyt milloin ties viimein. Oon ihan patonkina. Mitä teen????

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa mies, kun kerran kiinnostaa! Ja eka kerran tapaisin hänet muualla kuin kotona.  Jos kutsuu kotiin, se saattaan jonkun mielestä tarkkoittaa seksuaalista kanssakäymistä, eipä siinäkään mitään väärää ole, mutta tiedostettava tämäkin vaihtoehto. 

Vierailija
2/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juo ne kahvit vai onko tuo koodikieltä ja se haluaisi hämmentää lusikalla pohjia myöten ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sitä kysyy? Annoitko itse puhelinnumeron ja kerroit kuka olet, vai miten?

Vierailija
4/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansuli kirjoitti:

Tapaa mies, kun kerran kiinnostaa! Ja eka kerran tapaisin hänet muualla kuin kotona.  Jos kutsuu kotiin, se saattaan jonkun mielestä tarkkoittaa seksuaalista kanssakäymistä, eipä siinäkään mitään väärää ole, mutta tiedostettava tämäkin vaihtoehto. 

Hän laittoi viestin, että jos olen kotona, voisi käydä ostamassa kahvipaketin ja tulla kahville.

Ap

Vierailija
5/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍

Vierailija
6/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansuli kirjoitti:

Hän laittoi viestin, että jos olen kotona, voisi käydä ostamassa kahvipaketin ja tulla kahville.

Ap

Jos tuo Kulta-Katriina --> ei jatkoon.

Vierailija
7/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se sitä kysyy? Annoitko itse puhelinnumeron ja kerroit kuka olet, vai miten?

Täällä Lapissa jossa on pitkät matkat, taksia ei saa kuin omalla nimellä ja osoitteella. Ap

Vierailija
8/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä ihan julkiselle paikalle, oli ihonväri minä tahansa.

Minua häiritsisi kuinka äijä on ottanut asiakseen selvää saadakseni numeroni. Total turn off

Vierailija
9/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita taksikeskukseen.  Pelottavaa käytöstä! Pilaa taksinkuljettajien maineen.

Yöks.

Vierailija
10/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsisi kuinka äijä on ottanut asiakseen selvää saadakseni numeroni. Total turn off

Tässä teillä nyt väärinkäsitys. Tosiaan pitkät välimatkat ja jo taksikeskus antaa numeron kuskille täällä Lapissa, että kuski voi kysyä neuvoa/varmistaa tilauksen. Ap

Vierailija
11/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen...onko siellä päin tapana tehdä noin...tuppautua kahville..miksi ei vie sinua kahville jonnekin? Toinen kysymys josta et saa loukkaantua: onko ulkonäkösi jotenkin seksuaalisessa mielessä antavan näköinen (tissivako näkyy tms), se voi tahtomatta antaa sex-vihjettä?

Vierailija
12/17 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan yksin sitä tapaa!

Vierailija
13/17 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa seksin vonkaamiselta. Onko kylille niin pitkä matka, ettei treffit onnistu julkisella paikalla?

14/17 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi tuntematonta miestä asuntooni millään selityksellä. Mies ei toimi kovin korrektisti jos hän tolla tavalla tuppautuu. Vastaat että ei nyt sovi. Jos kiinnostut miehen seurasta, ehdota tapaamista kahvilassa tms.

15/17 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heti taksitarkastajalle. Saat numeron taksikeskuksesta.

16/17 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään nimessä kutsu kotiisi! Jos olet kiinnostunut, niin vastaa että voisit lähteä jonakin päivänä kahville paikalliseen kahvilaan. Jos se ei hänelle sovi niin hän haluaa pelkkää seksiä ja/tai on varattu eikä halua näyttäytyä kanssasi julkisella paikalla. Ei todellakaan kotiin!

Vierailija
17/17 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä on että nykyään tilauksiin liitetään asiakkaiden numerot. Kuljettajille kyllä on teroitettu että nämä on vain työasioita varten eikä treffikutsuja, mutta mätiä omenoita löytyy tältäkin alalta ihan riittävästi.

Esim. Helsingissä on nykyään aikalailla kaikissa tilauksissa asiakkaan numero mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme