Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

300 eurolla 3 henkisen perheen ruuat kuukaudeksi

Vierailija
17.08.2017 |

Kertokaa vinkkejä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kauppaan, vertaile hintoja, laske mihin rahat riittää.

Vierailija
2/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelet ihan perusruokaa ja kaupassa vain kerran viikossa niin ei tule heräteostoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin riittävä summa vaikka mihin, senkun hieman rajoittaa alliimpia erikoisjuustoja ja mehuja. Ja käy lidlissä. Kyl tolla syö vaikka grillattuja pihvejä joka päivä.

Vierailija
4/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö syödä 5 kertaa päivässä noilla rahoilla, vai miten?

Pastaa erilaisilla kastikkeilla, keittoja, munakasta, laatkkoruokia, pyttipannu... Hyödynnä kaikki punalapputarjoukset. Ei mitään herkkuostoksia.

Vierailija
5/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiset vihannekset ja juurekset halpoja ja hyviä tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
6/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin saa paljon marjoja ja omenia. Onko sieniä vielä? En sienestä niin en tiedä... Hanki onki, jos ei ole ja opettelette perheen kans onkimaan.

Jos on jotain esteitä, kuten ei autoa, ei metsiä lähellä, ei mahdollisuutta kerätä, niin kysele fb:n ryhmissä tai tutuilta, oisko jollain ylimääräisiä. Tai oisko joillain pensaita, joista ei pysty itse keräämään ja jos sais kerätä pois.

Mun äiti on esimerkiksi niin pöhkö, että sillä on kotona jo kaksi pakastinta ihan ääriään myöten täynnä. Siellä on viime ja edellisvuotisia marjoja, joita ei ole ehtinyt syödä. Mut joka vuosi on pakko kerätä ihan hulluna niitä marjoja pitkin metsiä. Sit valittelee, kun ei ne mahdu mihinkään. Harkitsi jo ääneen, mut totesi onneksi itse, että ei varmaan kannata enää kolmatta pakastinta ostaa. Syö niitä kyllä tosi paljon, mut kerää vain aina yli tarpeidensa... Oon sanonut, että heittäis ainakin ne toissa vuotiset pois, mut ei voi. Syö ne kuulemma vielä. Oon yrittänyt puhua, että myisi marjansa. Saisi rahaa, kun ei mitenkään varoissansa ole. Mut ei niistä raaski kuulemma rahaa ottaa... Lahjoittelee niitä sit ihmisille ja kyselee, kellä ois tarvetta.

Uskon, että yhtä pölhöjä on muitakin, joilta marjoja saisi vaikka ilmaiseksikin.

Vierailija
7/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseksi kaurapuuroa ja kananmuna per henki ja lounaat ja päivälliset jonkun vanhan keittokirjan mukaan.

Vierailija
8/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tällaisia marjarinkejä löytyy varmaan muualtakin?

http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/454086.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän