Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Takokaa mun päähän, ettei tähän mieheen kannata tuhlata enää yhtään aikaa!!!

Vierailija
17.08.2017 |

Olen nyt puolisen vuotta tutustunut yhteen mieheen, kauhistuttaa itseäni, että näin pitkään tätä jo jatkunut. Ennen tapaamista mies puhui jo yhteisestä tulevaisuudesta ja musta hellittelynimillä jne. ja se tuntui oudolta, koska vaikka kuvat olikin vaihdettu ni kyllähän se tapaaminen vasta totuuden kertoo.

Tavattiin ja miehen pitkät viestit lyheni ja aina löytyi tekosyitä, miksei voida nähdä. Ei myöskään miehelle ollut vaihtoehto, että mä menisin miehen luo vaan hän tulee minun luo. Tämäkin herätti epäilyksiä. Itse jonkin verran ihastuin ja siks tää varmaan jatkunutkin näin pitkään.

Olen muutaman kerran vaan vaiennut, kun olen totaalisesti kyllästynyt tähän ja itseeni, että aina vaan elättelen selkeästi turhia toiveita. Mies kuitenkin kyselee vaiettuani säännöllisesti kuulumisia ja syytä miksi vaikenin ja jossain vaiheessa aina sorrun vastaamaan ja aina mies onnistuu vakuuttamaan, että on oikeasti kiinnostunut, kunnes taas viestit ja muu käytös osottaa, että olen korkeintaan kakkosvaihtoehto tai vaan yks pelinappula tmv.

Olen myös sanonut miehelle suoraan, etten usko hänen olevan oikeasti kiinnostunut, vaikka muuta väittääkin. Tähän tulee aina vastaus, että kyllä hän on kiinnostunut, mutta viestinsä vähenee minimiin, jos treffisivustolla, jossa mekin toisemme löysimme niin saa joltain muulta naiselta viestin ja kirjottelee tälle ja jotenkin oletan, että jos se juttu ei ole kantanut hedelmää niin sitten mä taas hetkellisesti muka kelpaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taon. Vaihtamalla paranee,vaan parannuksen voit tehä vain siä itse.

Vierailija
2/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä missä päin tämä mies asuu, kuulostaa niin tutulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sen numero estolistalle. Et näe viestejä, et voi vastata. Ongelma ratkaistu ja sä voit unohtaa sua varalla pitävän ääliön.

Vierailija
4/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä sen numero estolistalle. Et näe viestejä, et voi vastata. Ongelma ratkaistu ja sä voit unohtaa sua varalla pitävän ääliön.

Ohis, mutta mulla kyllä tulee ilmotus estetyn viesteistä ja soitoista, mutta puhelin ei sillon kyllä hälytä..

Vierailija
5/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita nyt sille heti tänään  että sun osaltas roikutus loppuu tähän etkä  halua häneltä enää yhteydenottoja ja toivota hyvää loppuelämää.

Sitten estä se.

Vierailija
6/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita nyt sille heti tänään  että sun osaltas roikutus loppuu tähän etkä  halua häneltä enää yhteydenottoja ja toivota hyvää loppuelämää.

Sitten estä se.

Kiitos tästä ja muistakin. Näin taidan tehdä. Tuntuu jotenkin raukkamaiselta vaan vaieta, ni tuo ilmoitus rauhottais omaa mieltä, vaikka tää mies luultavasti taas yrittänee ylipuhua mut niin kun aiemminkin.Mutta tämä todellakin riittää mulle ja aion estää hänet.

ap

Vierailija
7/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä missä päin tämä mies asuu, kuulostaa niin tutulta?

Pääkaupunkiseudulla

ap

Vierailija
8/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan itse jo sen  omaan päähäsi 'takonut'...

Mihin siis  kaipaat enää kenenkään  ulkopuolisten vakuutteluja ?

Toimi siis. Vain sinä tiedät siihen kaiken tarvittavan  ja  voit.

Vierailija
9/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viesti, jossa ehdotat häitä ja vauvanhankinnan aloitusta ensi viikolla ja linkkaa kuvia yhteisiksi mahdollisiksi asunnoiksi. Viestin lopussa ehdota treffejä kirkkoherran virastoon esteiden tutkimisia varten, sen jälkeen kahville sukulaisesi lui ja pyydä 10 000 euron lainaa häneltä. Avot. Et kuule hänestä enää ikinä.

Vierailija
10/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laita facebookiin parisuhdestatus hänen kanssaan "kihloissa".

Vierailija
11/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä nyt jotakin hämärää, jos ei hänen luokseen voi mennä. Lienee varattu tai pyörittää rinkiä. Miten tuollaisen kanssa voisi oikean parisuhteen solmia?? Älä haaskaa aikaasi enää minuuttiakaan tuollaiseen pelleen. (M)

Vierailija
12/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan varattu "käytännössä eronnut" tai muuten vaan keräilee panorinkiä.

Vierailija
13/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä tarvitse kenenkään "lupaa" tai "oikeutusta" lopettaa yhteydenpito tuollaiseen aasiin. Samahan se on, oletko hänelle ainoa vai onko varattu vai etsiikö parempaa. Hänen käytöksensä ei miellytä sinua ja mitään muutosta ei olet tullut, vaikka olet asiasta sanonut. Se riittää. Ei siinä jää muuta vaihtoehtoa kuin panna peli poikki. Eihän tuollaisesta voi millään aikavälillä tulla tuon parempaa, jos alku on jo noin inhottava.

Vierailija
14/14 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sille viesti, jossa ehdotat häitä ja vauvanhankinnan aloitusta ensi viikolla ja linkkaa kuvia yhteisiksi mahdollisiksi asunnoiksi. Viestin lopussa ehdota treffejä kirkkoherran virastoon esteiden tutkimisia varten, sen jälkeen kahville sukulaisesi lui ja pyydä 10 000 euron lainaa häneltä. Avot. Et kuule hänestä enää ikinä.

Tää ois ollu hyvä, mutta laitoin jo tuon aiemmin ehdotetun ja estin hänet kännykässä ja myös facessa ja muissa.

ap