Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syvä pistohaava ja tunnottomuus 5cm x 2cm haavan vieressä

Vierailija
17.08.2017 |

Vain toisella puolella haavaa, toiselta puolelta jos koskee niin se tuntuu 5cm päässä tunnottoman alueen ihan vieressä. Pitääköhän soittaa lääkärille vai onko ihan normaalia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama juttu. Tuli haava yhden sormen tyveen. Sormen kärki tunnoton. Lekuri vaan totesi, että kun sormi toimii normaalisti, ei aihetta tehdä mitään. Arveli, että korjautuu ehkä ajan myötä. No vuosi mennyt ja tunto osittain palannut. Toivon, että joskus palautuu ennalleen. Toinen lääkäri sanoi, että jos pärjään, niin ei kannata yrittää korjata, kun uusi arpi voi katkoa jonkun toisen pintahermon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena kaaduin pyörällä ka polveen tuli kamalan iso haava. Vieläkin on polvi arven kohdalta+pari senttiä ympäriltä tunnoton/turta. Kohta 30 vuotta aikaa tapahtuneesta.

Vierailija
4/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnoton kohta ei siis ole ihan haavan vieressä vaan ulottuu about 5cm päähän ja tosiaan kun haavan ei tunnottomaan puoleen koskee niin tuntuu myös siellä 5cm päässä tunnottoman alueen kohdilla.

Pitääkö soittaa lääkäriin? Aika tuoreesta haavasta kyse

Vierailija
5/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko puukkohippasilla?

Vierailija
6/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin joka tapauksessa näyttämässä pistohaavan varmuuden vuoksi lääkärillä.

Vierailija
7/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermovauriolta kuulostaa. Niille ei oikein voi tehdä mitään muuta kuin odottaa ja katsoa parantuuko itsestään. Jos ei parane, ei mitään voi tehdä. Mulla ei parantunu (sektio).

Vierailija
8/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tunnoton alue kehossani pienen leikkauksen jäljiltä. En tiedä palaako tunto ikinä.

Vierailija
9/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko puukkohippasilla?

Olin, iskin oikeasti puukon vahingossa itseeni, syvälle meni.

Toivottavasti tunto palaisi koska aika ikävästä kohtaa puuttuu. Ja toiselle vastaajalle, todellakin kävin lääkärissä, verta tuli ihan jumalattoman paljon

Vierailija
10/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermovauriolta kuulostaa. Niille ei oikein voi tehdä mitään muuta kuin odottaa ja katsoa parantuuko itsestään. Jos ei parane, ei mitään voi tehdä. Mulla ei parantunu (sektio).

Onko tietoa että kuinka nopeasti tunto palautuu jos on palautuakseen?

Vierailija
11/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa että kuinka nopeasti tunto palautuu jos on palautuakseen?

Itselle tuli kasvoihin hermovaurio autokolarista, poskiluu murtui. Lääkäri sanoi että saattaa mennä vuosikin ennen kuin paranee kokonaan.