Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Suomalaiset rumia?
16.08.2017 |
Olen - niin kauan kuin jaksan muistaa - ihmettelyt, miksi kaikissa Suomen naapurimaissa on komeita miehiä ja kauniita naisia huomattavan paljon enemmän kun täällä.
Komistukset ja kaunottaret piirittää meidät niin idästä, lännestä kuin pohjoisesta ja etelästäkin. Miksi me ollaan sellaisia väliinputoajia.
Kommentit (2)
Kaksi tolloa täällä keskustelee.
Ihminen vahvistaa ennakkokäsityksiään omilla havainnoillaan. Olette matkustanut jossain niin ette varmaan ole saaneet laajaa kuvaa jostain maasta.
Suomessa näette vain tuttuja ilmiöitä ja unohdatte ne hienoudet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Täällä joku kirjoitti, että 90 %:lla suomalaisista on rumat nenät. Mun mielestäni melkein 90 % suomalaisista on rumia muutenkin. Matkustaa mihin tahansa maailmassa, suomalaiset erottuvat lihavina, tyylittöminä ja yleensä muutenkin hölmön näköisinä. Turha väittää, etteivätkö tätä faktaa olisi muutkin huomaneet, älkää yrittäkö. Älkääkä vaan ruvetko jauhamaan mistään tasa-arvosta, ettei naisten tarvitse täällä tälläytyä, puhun nyt pelkästään ulkonäöstä. Sitäpaitsi ruotsalaiset asuvat yhtä tasa-arvoisessa yhteiskunnassa kuin mekin ja naiset siellä ovat kuin eri rotua. Että jippii suomalaisugrilainen geeniperimä. Olen itsekin lyhyenläntä vatsakas ja leveälanteinen, joten sovin joukkoon erittäin hyvin, ei siinä mitään.