No on tämä nyt, kun päälle kolmikymppinen nainen ihastuu tulisesti mieheen, jota ei ole edes olemassa.
Perhanan Game of Thrones ja Jon Snow. Menneet yöunet vallan villeiksi viime aikoina... Sanokaa, etten ole yksin tämän asian kanssa ._.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan kääpiö äijä, ei kyllä iske muhun
173 cm ei kyllä ole millään mittapuulla kääpiö :) Ja kun itse on tällainen melkein 155 cm, niin pitkähän tuo minun silmissäni on.
Ja ainahan voi ajatella (kun ei varsinaisesti tietoa asiasta ole), että ne pituudesta puuttuvat sentit ovat menneet jonnekin muualle...
-ap
Et ole yksin! T. 37 v nainen ja Dean Wincheter (Supernatural).
No, julkisuuden henkilö Johanna Tukiainen pistää paremmaksi. Hän ei ole edes nähnyt tulevaa miestään, mutta hääpaikka on jo varattu, hääpäivä sovittu ja mekko teetetty, timanttisormuskin on. Hänelle on ylhäältä luvattu kunnon mies, niinpä Johanna pistää töpinäksi. Kaikki valmista, mies vaan puuttuu...
House ja Dexter💔 Toivottavasti en enää iiikiinää koe vastaavaa!!
Vierailija kirjoitti:
No, julkisuuden henkilö Johanna Tukiainen pistää paremmaksi. Hän ei ole edes nähnyt tulevaa miestään, mutta hääpaikka on jo varattu, hääpäivä sovittu ja mekko teetetty, timanttisormuskin on. Hänelle on ylhäältä luvattu kunnon mies, niinpä Johanna pistää töpinäksi. Kaikki valmista, mies vaan puuttuu...
Helpompi tilannehan toi on jos siis ihan normi mies kelpaa ettei tarvi olla House tai Dexter. Johannan tapauksessa voi ruveta kelpaamaan ylipäätään mies kun mies hääpäivän lähestyessä.
Olipas kivasti kirjoitettu aloitus :) "no on tämä nyt" !
Mulla on ollut yhdestä tietokonepelistä yksi hahmo johon rakastuin, vaikka saman aikaan ihan onnellisessa oikean elämän parisuhteessa. Joten et ole ainoa!
Tormund on kivamman näköinen. Onneksi makuja on monia, niin tulee useampi mies tykätyksi, ihan oikeistakin miehistä siis, ei vain fiktiivisistä hahmoista.
En kato ko. sarjaa, joten piti googlata. Ei paha tosiaan, voisi sitä huonomminkin yönsä viettää ku ap.
Vierailija kirjoitti:
Tormund on kivamman näköinen. Onneksi makuja on monia, niin tulee useampi mies tykätyksi, ihan oikeistakin miehistä siis, ei vain fiktiivisistä hahmoista.
Allekirjoitan, Tormund on namu. En tiedä, miksi Snow niin sytyttää, kun ei ole millään tavalla tyyppiäni. Jokin siinä kuitenkin kutkuttaa niin maan perhanasti. Ensimmäinen ihastukseni kohde tuossa sarjassa oli Hurtta, joka edustaakin tyypillisempää makuani (=iso, ruma ja vaarallinen). Snow alkoi lämmittää Ygritten tapaamisen jälkeen. Voi mitä antaisinkin, jos voisin vaihtaa Ygritten kanssa paikkaa niissä ensitapaamisissa. Kemia kipinöi! Varsinkin se ensimmäinen yö yhdessä, kun nukkuivat lusikassa toisiaan lämmittääkseen, ja Ygritte kiusoitteli.
Tuo sarja on muutenkin tulvillaan miesherkkua. Ja naisherkkuakin kyllä, tiedostan senkin vaikka hetero olenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut yhdestä tietokonepelistä yksi hahmo johon rakastuin, vaikka saman aikaan ihan onnellisessa oikean elämän parisuhteessa. Joten et ole ainoa!
Kerro kuka! :D Olen itsekin ollut videopelihahmoihin rakastunut :D
-ap
(ja tuo 10-viesti oli ap:n myös)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Dragon Age: Originsin Alistair :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Oho, samoin! :D
-ap
Minä taas olen ihastunut Bronniin. Mitä hemmettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Oho, samoin! :D
-ap
Eikä! Mahtavaa!
Se oli kyllä ihan järjetöntä, hätistelin omaa ukkoa pois tietokonehuoneesta "menes nytten siitä, mulla on täällä tärkeitä juttuja kesken" ja DA auki :'D
Ja tosiaan yöunet jäi vähän vähiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
173 cm ei kyllä ole millään mittapuulla kääpiö :) Ja kun itse on tällainen melkein 155 cm, niin pitkähän tuo minun silmissäni on.
Ja ainahan voi ajatella (kun ei varsinaisesti tietoa asiasta ole), että ne pituudesta puuttuvat sentit ovat menneet jonnekin muualle...
-ap
Oho mä olen kuvitellut sen pidemmäksi. Ei siinä, hyvännäköinen mies kuitenkin.
Minulla on usein noita telkkusarjojen ihaniin miehiin kohdistuneita ihastuksia ja useimmiten juuri niihin henkilöhahmoihin. Päällimmäisenä tulee mieleen mm. Fox Mulder (silloin ysärillä) House, Eric Northman (uuh tää oli ihana), Daryl Dixon (TWD alkukausina oli ihana, nykyään näyttää lähinnä pultsarilta😩)The Hound... Hiljattain löydettyäni korealaiset tv-sarjat olen huokaillut niissä oleville komistuksille, mm So Ji-Sub, Jang Hyuk ja Seo In-Guk (tää vika on vähän nolo, kun se on melkein 10 vuotta mua nuorempi😆) ovat aivan ihania.
N38v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan, Tormund on namu. En tiedä, miksi Snow niin sytyttää, kun ei ole millään tavalla tyyppiäni. Jokin siinä kuitenkin kutkuttaa niin maan perhanasti. Ensimmäinen ihastukseni kohde tuossa sarjassa oli Hurtta, joka edustaakin tyypillisempää makuani (=iso, ruma ja vaarallinen). Snow alkoi lämmittää Ygritten tapaamisen jälkeen. Voi mitä antaisinkin, jos voisin vaihtaa Ygritten kanssa paikkaa niissä ensitapaamisissa. Kemia kipinöi! Varsinkin se ensimmäinen yö yhdessä, kun nukkuivat lusikassa toisiaan lämmittääkseen, ja Ygritte kiusoitteli.
Tuo sarja on muutenkin tulvillaan miesherkkua. Ja naisherkkuakin kyllä, tiedostan senkin vaikka hetero olenkin :)
Hurtta onkin aika ihana, se on totta. Snow tuo minulle ehkä liikaa mieleen omat poikani, jotka ovat tuollaisia komeita nuorukaisia. En pysty katselemaan söpöjä nuorukaisia enää, olen liian vanha ja liian äiti.
Noi kaukoihastumiset on elämän suola, mulla on niitä usein. Olen samanikäinen.