Oppiiko aikuinen nainen elämään ilman hellyyttä
Kommentit (13)
Olen elänyt koko elämäni ilman minkäänlaista hellyyttä/suhdetta. Ikää 28 v ja elossa ollaan.
Mitä enemmän syö, sen enemmän on nälkä.
Jos sitä ei voi saada, miksi kiduttaa itseään haaveilemalla.
Samaa mietin minäkin. Olosuhteiden pakosta tätä liittoa on edessä vielä parista vuodesta muutamaan. Nyt takana 4kk ilman seksiä tai muutakaan hellyyttä ja ainakin toistaiseksi on aika vaikeaa.
12 vuotta tässä on jo oltu ilman minkäänlaista hellyyttä tai seksiä, enkä niitä enää kaipaakaan. Eron jälkeen jonkin aikaa kaipasi mutta se meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt koko elämäni ilman minkäänlaista hellyyttä/suhdetta. Ikää 28 v ja elossa ollaan.
Just. Sama juttu. Kaksi kertaa vanhempi kuin sinä, koskaan eläessäni en ole kokenut minkäänlaista hellyyttä enkä sitä kaipaa. En edes osaisi tai pystyisi ottamaan sellaista vastaan. Kun sitä ei milloinkaan ole oppinut kokemaan, ei sitä kaipaa.
Olen siis nainen, ja parisuhteessakin elänyt. Sinkkuna parempi.
Kyllä kosketuksen kaipuu on hirveä. Itsellä avioliitto kylmeni. Mies ei halunnut koskettaa, ei seksiä, ei mitään kahteen vuoteen. Tunteet kylmeni minullakin ja rakastuin toiseen. Voi sitä tunnetta, kun uusi miesystää edes hipaisee. Ihminen tarvitsee rakkautta ja kosketusta. Eläimetkin hoivaa toisiaan. Luonnollinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kosketuksen kaipuu on hirveä. Itsellä avioliitto kylmeni. Mies ei halunnut koskettaa, ei seksiä, ei mitään kahteen vuoteen. Tunteet kylmeni minullakin ja rakastuin toiseen. Voi sitä tunnetta, kun uusi miesystää edes hipaisee. Ihminen tarvitsee rakkautta ja kosketusta. Eläimetkin hoivaa toisiaan. Luonnollinen asia.
Ei kaikki sitä tarvitse, ihme romantisointia. Itse olen elänyt vuosia sinkkuna pitkien parisuhteiden jälkeen, ja onnellisempi olen nyt kuin parisuhteessa, ilman mitään kaipuuta hellyyteen tai kosketukseen. Usein hinta niille on liian kova. En luovu itsenäisyydestäni ja ala taas kenenkään alamaiseksi jonkun surkean hellyydenkaipuun vuoksi.
Mä en ole vielä oppinut. Ikää 50 + ja nykyisessä liitossa yli 20v.
Kaipaan kosketusta ja syliä niin että sattuu. Satunnainen seksi siipan kanssa ei tyydytä tuota.
Varmaan tuntusi pahalta jos ei saisi hellyyttä ihmiseltä jonka kanssa asuu tai seurustelee. Kun on jo kauan ollut yksin niin ei ajattele niin konkreettisesti.
Meeppä antero pappa nukkumaan jo turhia kyselemästä.