Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en oikeasti jaksa kohta viihdyttää mt-ongelmaista ja skitsofreenista äitiäni!

Vierailija
14.08.2017 |

Asun 600 kilometrin päässä, mutta käyn aina silloin tällöin kylässä, kun äiti pyytää ja on yksinäinen. On yksinäinen, kun kukaan ei yksinkertaisesti KESTÄ häntä.

Koko ajan kauhea valitus muista ihmisistä ja sukulaisista, juorutaan kaikki asiat eteenpäin ja kauhistellaan kovaan ääneen jonkun pukeutumista, tatuiointeja ja muuta.

Äidin kanssa ei voi keskustella mistään, kun vetää kaikki jutut aina muiden haukkumiseen tai sitten uskontoasioihin.

Olen koittanut sanoa äidille, että uskontojutut ovat niin henkilökohtainen asia, ettei niistä välttämättä kannata puhua. Äitini on siis kiihkouskovainen, mutta vaihtaa "klaania" varmaan kuukausittain. Milloin symppaa helluntalaisia, milloin jehovia ja milloin jotain herätysliikkeitä. Itse olen ateisti ja äiti ei millään pysty hyväksymään tätä.

Katselimme dokumenttia Stephen Hawkingista ja äiti alkaa vihaisena paasaamaan, miten jumalanvastainen ihminen hän on ja hän johdattaa ihmisiä harhaan, joutaisi kuolemaan mokoma saatananpalvoja.

Katsottiin eräs kauhuelokuva ja alkoi elokuvan jälkeen paasaamaan, että on uskomatonta miten ihmiset eivät usko jumalaan, kun näissä elokuvissakin näytetään demonit ja vaikka mitä.

Sitten vielä tietysti minun ulkonäöstäni ja painostani jatkuva huomauttelu.

Aaargh! En vaan jaksa. :( En ole esitellyt miestänikään hänelle, kun ihan taatusti haukkuu hänetkin ihan lyttyyn. Lisäksi täytyy tietää tarkalleen miten äidille puhutaan ettei hän vedä kilareita ja saa jotain raivokohtausta, en jaksa ohjeistaa toiselle ihmiselle miten tuollaisen kanssa toimitaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut äidit on kyllä ihan kamalia.. mulla on kanssa oma sellainen. Pitää vaan oppia sanomaan että ei en viihdytä sua. En mä itsekään osaa niin tehdä mutta tiedän että se olisi oikein. Älä tee niin kuin minä teen vaan tee niin kuin sanon :D Ei noita vanhuksia enää mikään muuta joten pakko yrittää muuttaa omaa toimintaa/käyttäytymistä/jotain itsessä. 600km on onneks hyvä välimatka jo.. muistan kun asuin oman äitini kanssa samassa kaupungissa se se vasta kamalaa olikin. Jaksamisia.

Vierailija
2/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa huonosti käyttäytyvä äiti. Hän on kylläkin vähän nuorempaa sukupolvea, olettaisin. Mä olen näin aikuisena tehnyt selväksi, että mua ei kohdella noin, mä elän omaa elämääni ja teen omat valintani, eikä hänellä ole asiaa arvostella mua painosta yms. asioista. Lapsena en uskaltanut sanoa mitään, nykyään uskallan kärkkäästikin puolustaa itseäni ja valintojani, jos äidin puheet yltyvät asiattomiksi. Mun äiti tosin osaa yleensä olla järkevä, jos sun äiti on aivan mahdoton koko ajan, niin suosittelisin ettet tapaa kovin usein. Voit suoraan sanoa mistä johtuu, ettet halua tavata. Sano viestillä tai puhelimessa jos on vaikeaa kasvotusten. Kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista kohtelua, vaikka olisi miten oma yksinäinen vanha äiti kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa? Jätä vaan oman onnensa nojaan.

Vierailija
4/5 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ohi aiheen mutta mt-ongelmaisen kanssa ei tod kannata katsoa kauhuelokuvia! T mt-ongelmaisen läheinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi