Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v mies ollut yli 30 naisen kanssa :o

Vierailija
14.08.2017 |

Sain tietää että mies jota olen tapaillut jo pitkään on harrastanut seksiä yli 30 naisen kanssa..
Järkytyin kun kuulin tästä,, mies on 25v ja hän on hyvin kiltti ja kunnollinen eikä mitenkään pleijeri. Hän ei ole mitenkään erityisen hyvän näköinen vaan vähän epämiehekäs, lyhyt ja laiha ja hiljainen..

Minua jotenkin ällöttää ajatus että hän on ollut niin monen kanssa. En tiedä mitä ajatella. Eihän sillä ole mitään merkitystä ja se on menneisyyttä ja minä ylireagoin ja suurentelen tätä asiaa. Mutta en saa sitä mielestäni...

Ja hän on ollu n. 5 naisen kanssa kun meillä oli "taukoa" n. 3kk...

Ällöttäää..

Kertokaa kuinka monen naisen kanssa tuntemanne tuon ikäiset miehet ovat olleet? Tai jotain kokemuksia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kyseessä ole vain itsenäinen ja seksuaalisuudestaan ylpeä mies? Ei se soutamalla kulu jne.

Vierailija
42/55 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä välillä, että ihmisten mielestä toi 30 on muka paljon?! Jos ajatellaan, että tämä mies on aloittanut seksin 18 vuotta täyttäessään, niin eihän se tee kuin 4,2 kumppania per vuosi. Jos on ollut sinkku koko tuon ajan, niin eikö tuo oikeastaan ole aika vähän? Sosiaalisella kuukausittain baarissa käyvällä miehellä mielestäni aika hiljaista, jos vain 4,2 seksikumppania vuodessa. Itselläni oli tuossa iässä sinkkuna ollessani kymmeniä seksikumppaneja yhden vuoden aikana.

Tuo sinun määräsi taas on minusta järjettömän iso. Kenen mielestä on ihan normaalia touhua olla _yhdynnässä_ lähes joka viikko uuden tuntemattoman ihmisen kanssa?

Eihän aloittaja kertonut monenko kanssa mies on ollut yhdynnässä, vain seksikumppanien määrästä. Vai eikö sinun mielestäsi esimerkiksi suuseksi ole seksiä? Tai toisen runkkaaminen/hyväileminen kädellä loppuun saakka?

Jos avaus olisi tosi, niin haluaisin tietää miksi mies koki tarvetta kertoa asian ap:lle. Lisäksi kertoisin hänelle, ettei ole mitään älyttömämpää kuin "pitää taukoa" suhteessa. Joko ollaan tai ei olla. Ja jos ei olla, niin ei ole tilivelvollisuutta siitä, mitä sinä aikana on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten? :D ite olen 20v mies ja mulla on ollu sellaset päälle 80 seksikumppania että revippä siitä :D

Herpeskulli.

Vierailija
44/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten? :D ite olen 20v mies ja mulla on ollu sellaset päälle 80 seksikumppania että revippä siitä :D

Mä olen 39v. mies ja mulla on ollut tasan nolla (0) seksikumpania, että revipä sä siitä. :D

Vierailija
45/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua inhottaa noissa määrissä enemmänkin se miten nuo on tod.näköisesti vain yhden illan juttuja. Itse en sellaista miestä halua joka käy kiksauttamassa ihan ketä vain kun tilaisuus koittaa. Mutta toisaalta olenkin aika vanhanaikainen ja haluan tutustu mieheen oikeasti kunnolla ennen ensimmäistä seksikertaa.

Vierailija
46/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäisin kaukaa. Jotkut tyypit kuvittelevat, että pitkä lista naisia on joku cv.

Työantajallekin jatkuvasti yrityksestä toiseen vaihtava on oikeasti lähinnä vaiva :D

Vierailija
47/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yök mitä huoripukkitarinoita tässä ketjussa. Ja nuo reaktiot niihin tarinoihin, "nii mitä sitte kyllä nuori mies nussuttelee ihan normaalia..." Mä oksennan kohta... 🤢

Vierailija
48/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 kumppania 3kk on 1 joka kolmas viikonloppu. Väitän että samanikäiset pariskunnat on harrastanut seksiä useammin kuin 5 kertaa 3kk aikana.

Oikeasti jos ei ole parisuhteessa ja seksin on aloittanut 16 vuotiaana niin 30 kumppania 9 vuoden aikana ei tee montaakaan per vuosi.

Ei ole kyse seksikerroista, vaan uusista kumppaneista. MIKSI, se on jäänyt vain yhteen kertaan?

Vierailija
49/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies oli 25v kun tavattiin. Hänellä oli ollut alle 10 seksikumppania. Itse olen hiukan vanhempi ja lukumäärä oli triplakertoimella häneen verrattuna. Miestä ei haitannut, koska hänelle ei ole merkitystä. Itsenikin mielestä saan nyt elämäni parasta seksiä, kiitos upean mieheni. Omat useammat kumppanit ovat ihan yhtä tyhjän kanssa.

Enemmän häiritsisi, että tauon aikana heti haetaan sseuraa.

AP Miksi tauko? Oliko itselläsi muita tauon aikana?

Vierailija
50/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 26 vuotiaana ollut n.40 seksikumppania. Pidin heistä kirjaa ja annoin tähtiä sen mukaan miten pärjäsivät sängyssä. Sitten tapasin mieheni ja hän oli paras.

Vierailija
51/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa saman arvomaailman jakavat tulevat sanomaan, että mitä sitten. Sinulla on erilainen arvomaailma, joten elä sen mukaan ja jos asia häiritsee, etsi mies joka on sellainen kuin sinäkin.

Vierailija
52/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuodessa ei olisi edes 1 / kk, miksi tämä on niin paha jos miekkonen on ollut vapaana? Terkuin, naikkonen

Vierailija
53/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään "taukoja". Joko ollaan tai ei olla. 

Vierailija
54/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnostun aina miehistä jotka ovat panneet yli 100 naista eikä se mua haittaa, päin vastoin kiihottaa että mies on niin kuuma että on saanut niin paljon naisia. Itse olen tämmöinen rumilus, seksikumppaneita 30. N28

Vierailija
55/55 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kalavale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan