25v mies ollut yli 30 naisen kanssa :o
Sain tietää että mies jota olen tapaillut jo pitkään on harrastanut seksiä yli 30 naisen kanssa..
Järkytyin kun kuulin tästä,, mies on 25v ja hän on hyvin kiltti ja kunnollinen eikä mitenkään pleijeri. Hän ei ole mitenkään erityisen hyvän näköinen vaan vähän epämiehekäs, lyhyt ja laiha ja hiljainen..
Minua jotenkin ällöttää ajatus että hän on ollut niin monen kanssa. En tiedä mitä ajatella. Eihän sillä ole mitään merkitystä ja se on menneisyyttä ja minä ylireagoin ja suurentelen tätä asiaa. Mutta en saa sitä mielestäni...
Ja hän on ollu n. 5 naisen kanssa kun meillä oli "taukoa" n. 3kk...
Ällöttäää..
Kertokaa kuinka monen naisen kanssa tuntemanne tuon ikäiset miehet ovat olleet? Tai jotain kokemuksia?
Kommentit (55)
5 kumppania 3kk on 1 joka kolmas viikonloppu. Väitän että samanikäiset pariskunnat on harrastanut seksiä useammin kuin 5 kertaa 3kk aikana.
Oikeasti jos ei ole parisuhteessa ja seksin on aloittanut 16 vuotiaana niin 30 kumppania 9 vuoden aikana ei tee montaakaan per vuosi.
Hyh Hyh. Kyläpyörä vai miten se meni.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on yksi pidempi suhde takana.
Minusta on hiukan ällöttävää ajatella että on ollut 30 tuntemattoman naisen kanssa yhdynnässä. En olisi ikinä hänestä uskonut.Hän on vähän semmoinen kilttimies ja tosi hissukka, ei todellakaan esim baarissa lirkuttele naisille tms. Ja kun aloimme tapailemaan hän ei aluksi ollenkaan lähennellyt tai yrittänyt mitään pussailla tms, vasta n. 9-10 tapaamisen jälkeen harrastettiin seksiä.
Ja meidän tauon aikanakin suhteellisen monen kanssa ollut, minusta aika oksettavaa...
Ja en vaan olisi hänestä uskonut, hän ei ole yhtään sellainen tyyppi että raahaisi joka vklp baarista uuden muijan panolle. Huh ehkä yritän vaan unohtaa tämän :o
Ap
Miten tuollainen hissukka sitten niitä panoja saa? Oletko kysynyt? Oman kokemukseni mukaan epämiehekkään näköinen hissukka EI TODELLAKAAN saa panoja sitten kirveelläkään.
Itsellä 25 vuotiaana yksi - nykyinen vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on yksi pidempi suhde takana.
Minusta on hiukan ällöttävää ajatella että on ollut 30 tuntemattoman naisen kanssa yhdynnässä. En olisi ikinä hänestä uskonut.Hän on vähän semmoinen kilttimies ja tosi hissukka, ei todellakaan esim baarissa lirkuttele naisille tms. Ja kun aloimme tapailemaan hän ei aluksi ollenkaan lähennellyt tai yrittänyt mitään pussailla tms, vasta n. 9-10 tapaamisen jälkeen harrastettiin seksiä.
Ja meidän tauon aikanakin suhteellisen monen kanssa ollut, minusta aika oksettavaa...
Ja en vaan olisi hänestä uskonut, hän ei ole yhtään sellainen tyyppi että raahaisi joka vklp baarista uuden muijan panolle. Huh ehkä yritän vaan unohtaa tämän :o
Ap
Miten tuollainen hissukka sitten niitä panoja saa? Oletko kysynyt? Oman kokemukseni mukaan epämiehekkään näköinen hissukka EI TODELLAKAAN saa panoja sitten kirveelläkään.
Käy huo*issa tai valehtelee. Johan se tuolla aiemmin mainittiin.
Mutta tämä taisikin olla käänteisprovo, jossa nainen yrittää ujuttaa ajatusta siitä, että myös tavismiehillä pari-kolmekymmentä seksikumppania on normijuttu. No ei ole. On mahdollista seksuaalisesti aktiiviselle sinkkunaiselle joka tykkää pa*eskella ympäriinsä, mutta ei tavismiehelle.
Oletteko te naiset noin tussukoita? Pelkäättekö olevanne huonompia? Pelkäättekö että mies on saanut tiukempaa?
Ap[/quote]
Miten tuollainen hissukka sitten niitä panoja saa? Oletko kysynyt? Oman kokemukseni mukaan epämiehekkään näköinen hissukka EI TODELLAKAAN saa panoja sitten kirveelläkään.[/quote]
Sitäpä minäkin mietin että miten se edes niitä naisia on saanut :o en ole kehdannut kysyä.
Ap
Täysin normaali määrä. Ehkä jopa hieman keskiarvon alle.
Mitä ihmeellistä? Nykyajan ihminen on seksuaalisesti avoin ja konservatiiviset arvot kuten rakkaus ja siveys jäivät sinne kivikaudelle mihin ne kuuluvat.
Mun luku on 29, josta 24 maksullisia
M34
Minusta olisi outoa/häiritsevää että lähelle 30- kymppisellä ei olisi ollut ketään. Tulisi tunne että eikö se mies kelpaa kellekkää..?
Sinkkuna kuitenkin saa tehdä mitä haluaa ja onhan joillain ollut 100 kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi outoa/häiritsevää että lähelle 30- kymppisellä ei olisi ollut ketään. Tulisi tunne että eikö se mies kelpaa kellekkää..?
Sinkkuna kuitenkin saa tehdä mitä haluaa ja onhan joillain ollut 100 kumppania.
Eikä se olisi vain sinun tunne, vaan totuus, ettei mies kelpaa kenellekään. Tai sitten häneltä vaan puuttuu taito hankkia nainen.
Kyllähän sinäkin AP häneen lankesit. Eoköse ällötä, et olet hänelle vain yksi lisää tilastossa.
No ei ole paljon. En ymmärrä miks muutenkaa kauhistellaan seksikumppanien määrää. Kai sitä saa harrastaa niin monen kanssa kun itse haluaa.
Oon alottanut seksielämän 15v. Siihen mennessä kun tapasin nykyisen mieheni 21v olin harrastanut seksiä yli 30 miehen kanssa.
Kuudessa vuodessa 30 panoa ei oo mikää tiuha tahti.
Ei ole 30 mitenkään paljon. Monet harrastavat irtosuhteita. Se on silloin tällöin ihan piristävää, kunhan nyt ei joka päivä ole uutta hoitoa, sitten voidaan puhua jo addiktiosta.
Kukkahattutädit ja -sedät on sitten erikseen.
Ei ole minunkaan mielestä kovin iso määrä. Onko sillä nyt väliä, onko tyyppi harrastanut sänkymamboa 5 vai 30 henkilön kanssa, kaipa noiden aktien liiallinen ajattelu on ihan yhtä ällöä joka tapauksessa, mikäli siis tuntee jotain tarvetta niitä ajatella. Voisiko olla, että asia ahdistaa sinua, koska olet itse kokemattomampi ja siksi sinusta tuntuu, että miehen kokeneisuus on sinulle jollain lailla uhka, tai saa sinut epävarmaksi omasta uniikkiudestasi hänen silmissään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä välillä, että ihmisten mielestä toi 30 on muka paljon?! Jos ajatellaan, että tämä mies on aloittanut seksin 18 vuotta täyttäessään, niin eihän se tee kuin 4,2 kumppania per vuosi. Jos on ollut sinkku koko tuon ajan, niin eikö tuo oikeastaan ole aika vähän? Sosiaalisella kuukausittain baarissa käyvällä miehellä mielestäni aika hiljaista, jos vain 4,2 seksikumppania vuodessa. Itselläni oli tuossa iässä sinkkuna ollessani kymmeniä seksikumppaneja yhden vuoden aikana.
Tuo sinun määräsi taas on minusta järjettömän iso. Kenen mielestä on ihan normaalia touhua olla _yhdynnässä_ lähes joka viikko uuden tuntemattoman ihmisen kanssa?
Mars nyt takaisin koulun penkille ja matikan tunnille. Kerran kolmessa kuukaudessa ei todellakaan ole "lähes joka viikko".
aika varmasti vähätteleekin vielä, mulla on arviolta 70-80 eri naista ollut petihommissa, tyttöystävälle tuo lukema on 1
Mä harrastin seksiä n. 45-50 miehen kanssa 17-22 -vuotiaana. Nyt oon 37 ja viimeisten 15 vuoden aikana sekstaillut vain oman miehen kanssa. Ne 45-50 miestä silloin aikanaan ei merkanneet mitään.
Vierailija kirjoitti:
aika varmasti vähätteleekin vielä, mulla on arviolta 70-80 eri naista ollut petihommissa, tyttöystävälle tuo lukema on 1
Seksissä ei ole mitään pahaa tai hävettävää, se on kaunis ja iloinen asia, ja juuri siksi minä halveksin kaltaisiasi ihmisiä jotka viitsivät siitä valehdella.
Minkä tarinan? En ymmärtänyt?