Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kerran yksi kirjoitus tällä palstalla, jossa oli aiheena todella nolo ongelma, osui niin tilanteeseeni muilta osin paitsi kyseistä ongelmaa minulla/perheessäni ei onneksi ole. Kuitenkin tuon kyseisen kirjoituksen jälkeen minua vaivasi pitkään pelko, että entä jos joku tuttu luulee minun kirjoittaneen sen jutun, koska siinä tosiaankin moni muu kohta vastasi elämäntilannettani ja että entä jos joku tuttu luulee, että se nolo ja hävettävä ongelma on minulla/perheelläni. Sitten myöhemmin joistakin muistakin vastaavista kirjoituksista, joissa on ollut joiltakin osin vastaavuutta tilanteeseeni, on tullut samanlaista ahdistusta ja pelkoa.

Tiedän, että tuo on aika harhaluuloista ja kun kuitenkin Suomessa löytyy lukuisia, joilla on samanlainen elämäntilanne. Mutta silti tuo järkeily ei aina auta. Onko teillä muilla ollut vastaavaa?

• ylös 0
  • alas 4

Kommentit (3)

Vierailija

Ap: Mitä välität, täähän on vain av-palsta, nimettömänä kirjottavien palsta. Anonyyminä on helppoa revitellä ja jopa valehdella saatika nimittelystä ei kannata ottaa itseensä, koska ei täällä kukaan tunne toista kirjoittajaa henkilökohtaisesti eli ole ihan huoleti ja ahdistumati moskasta keskellä ei mitään asiallista antia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos menet amerikkalaisille palstoille niin siellä joka toiselta löytyy sama ongelma kuin itsellä on. Siihen kyllä tottuu.