Miten estää tekstiviestit, joissa ei ole lähettäjän numeroa?
Viikon verran puhelimeeni on tullut joka ilta klo 20 teksiviestejä, joissa naiset ehdottelevat seuraa. Ilmeisesti joku massalähetys. Lähettäjän numeroa ei näy, ainoastaan puuntö mennä milloin millekin nettisivulle. Ensinnäkin olen heteronainen ja toisekseen en etsi minkäänlaista seuraa ja v***aa suunnattomasti nämä paskaviestit. Miten saa estettyä? Puhelin on Samsung Galaxy ja numerokin on salainen (tai ainakin ollut tähän saakka).
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Viikon verran puhelimeeni on tullut joka ilta klo 20 teksiviestejä, joissa naiset ehdottelevat seuraa. Ilmeisesti joku massalähetys. Lähettäjän numeroa ei näy, ainoastaan puuntö mennä milloin millekin nettisivulle. Ensinnäkin olen heteronainen ja toisekseen en etsi minkäänlaista seuraa ja v***aa suunnattomasti nämä paskaviestit. Miten saa estettyä? Puhelin on Samsung Galaxy ja numerokin on salainen (tai ainakin ollut tähän saakka).
Sun numero on ollut jollain muulla aiemmin. Vaihda numero.
Minulla oli "kakkoskännykkä ja numero" vuoden verran ja siihen alkoi heti tulla muistutuksia pikalainan lyhennyksistä ja kun maksu oli kuitattu tuli viestiä että saat taas ottaa uutta lainaa.
Laitoin s-postia monet kerrat pinalainafirmoille että ko numero on nyt toisella henkilöllä enkä ole ikinä mitään lainoja ottanut. Ei auttanut. Muutamia muitakin viestejä ja soittoja tuli ja niistä pääsin tietämään aiemman liittymänumeron haltijan. Viimein lopetin kakkosliittymäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun numero on ollut jollain muulla aiemmin. Vaihda numero.
Minulla oli "kakkoskännykkä ja numero" vuoden verran ja siihen alkoi heti tulla muistutuksia pikalainan lyhennyksistä ja kun maksu oli kuitattu tuli viestiä että saat taas ottaa uutta lainaa.
Laitoin s-postia monet kerrat pinalainafirmoille että ko numero on nyt toisella henkilöllä enkä ole ikinä mitään lainoja ottanut. Ei auttanut. Muutamia muitakin viestejä ja soittoja tuli ja niistä pääsin tietämään aiemman liittymänumeron haltijan. Viimein lopetin kakkosliittymäni.
Lisään että mulla on aina ollut salaiset numerot käytössä.
Hmm... koska kyseessä on Android-puhelin, niin voit ladata devkitin ja koodata sellaisen ohjelman joka automaattisesti poistaa tuollaiset viestit. En tarkalleen tiedä minkä tason rajapintoihin tuota kautta pääsee käsiksi, mutta saattaapi toimia. Jos ei toimi, niin voit rootata puhelimen ja siihen voit sitten varmasti vääntää itse mimmosia ohjelmia tahansa.
Toisena vaihtoehto voit etsiä Play-storesta jonkun viesti/viestinesto applikaation jossa esto olisi mahdollista.
Kolmanneksi, voit myös ottaa yhteyttä puhelinoperaattoriin ja kertoa tästä ongelmasta. Nekin voivat todennäköisesti blokkauksen tehdä.
Eikö kukaan tiedä?