Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ruokarööki oli maailman parhainta ja ruuan jälkeen iskee kamala röökinhimo, joten olen ollut kuukauden syömällä surkeasti. Muutenkin elämä tuntuu tyhjältä ja tuntuu, että jotain todella oleellista puuttuu elämästä. En enää nauti asioista, siis voiko tupakan lopetuksen myötä jopa masentua?! Pitäiskö mun aloittaa taas? Röökin lopetuksen jälkeen ei oo kiinnostanut mikään pätkän vertaa eikä millään oo mitään merkitystä.

Olen 24-vuotias nainen ja poltin 3 vuotta.

• ylös 6
  • alas 6

Kommentit (13)

Vierailija

Fyysisesti olo on todella hyvä, raikas, terveempi ja hengitystiet tuntuisi parantuneen rysäyksessä ja olen toki itseeni tyytyväinen.

Jotenkin vaan henkisellä puolella kestää tottua... Tupakasta oli uskomattoman paljon iloa. Muistelen lämmöllä....

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
hyväsinä

Tästä elämäsi lähtee uuteen kiitoon. Jää nämä itsetuhoiset tavat pois jossa itseään kidutetään päivittäin savulla.

Vierailija

Toisaalta ajattelen mielessäni, miten keuhkoni ja kehoni kiittävät minua. Olen alkanut muutenkin elää terveellisesti.

Ap

Vierailija

Olen muuten huomannut, että lopettamiseni myötä myös tupakoivat ystäväni ovat selvästi vähentäneet polttamistaan. :D

Ap

Vierailija

Vain tupakoitsija tai entinen tupakoitsija voi ymmärtää ne tupakan "hyödyt" ja sen miten paljon se tuo elämään. Tupakoimaton ei voi tietää sitä mitenkään. Mun elämä ilman tupakkaa tuntuu mulle itselleni tyhjältä vielä toistaiseksi. Tupakoitsijat ja entiset tupakoitsijat taatusti ymmärtää!

Ap

Vierailija

Olen itse myös entinen tupakoitsija ja ymmärrän aloittajaa täysin. Tupakka on valtava osa elämää eikä siitä noin vain luovuta. Minua myös masensi lopetuksen myötä ja elämä tuntui merkityksettömältä jonkin aikaa. Nykyään asiat ovat toki jo toisin :)

Vierailija

Täällä myös hiljattain lopettanut ja kyllä minuakin masensi ja masentaa edelleen, mutta on helpottamaan päin. Kyllä se siitä!

vääräätietoa

Vierailija kirjoitti:
Vain tupakoitsija tai entinen tupakoitsija voi ymmärtää ne tupakan "hyödyt" ja sen miten paljon se tuo elämään. Tupakoimaton ei voi tietää sitä mitenkään. Mun elämä ilman tupakkaa tuntuu mulle itselleni tyhjältä vielä toistaiseksi. Tupakoitsijat ja entiset tupakoitsijat taatusti ymmärtää!

Ap

Se tuo elämään vain sairauksia ja elinikä lyhenee aika paljon. Hyötyjä siitä ei tule vaikka tupakoitsijat niin väittävätkin. Jos itse aloittaisin tupakoinnin ei se toisi minulle mitään hyötyä päinvastoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tässä kirjoittaa riippuvuus. Vain koukussa oleva tietää tunteen.

Sitä se riippuvuus teettää. Eiköhän siihenkin auta aika. Kärsivällisyyttä vaan ja kyllä ne homot laantuu! Tai ehkä voisit koittaa keksiä jonkun uuden, terveellisemmän nautinnon jonka otat ruokasauhujen tilalle?