Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti koska olen muka kontrolloiva ja itsekeskeinen maanikko!

Vierailija
12.08.2017 |

Onneksi ei ole lapsia ja suhdettakin takana vasta kolme kuukautta. Mutta kyllä se koskettaa kun näin hyökätään omaa itseään vastaan ja sanotaan rivien välissä että olet mahdoton kumppani ja peräti hullu!!!
Ja kaivellaan mun menneistä asioita jotka olen jo sovittanut ja korvannut viimeiseen penniin.
Hän kuunteli mun kiusaajia ja stalkkereita eikä antanut mulle mahdollisuutta näyttää että ne syytökset oli vääriä. Enkä ollut uhkaillut eksäni vanhempia vaan he itse lavastivat mut koska äooni on 178 enkä sovi tähän patriarkaaliseen konsensus Suomeen.
Vähän niinkuin 40-vuotiasta syytettäisiin siitä ettei usko Joulupukkiin. Jos tää vaikuttaa sekavalta mulla on diagnoosi dyslexiasta ja ajattelen 1000 x nopeammin kuin pystyn kirjoittaan.
Olisi sanonut et haluu vanillakumppanin kaikkeen kivaan ja koiranpennun eikä kestä haastetta eikä nukkua toinen silmä auki. Mut mä varoitin etukäteen et näin

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kirjoituksen perusteella olen samaa mieltä kuin sut dumpannut mies.Sori.

Vierailija
2/5 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kirjoituksen perusteella olen samaa mieltä kuin sut dumpannut mies.Sori.

Miten niin? Mulla on todisteet siitä että oon maksanut velkani yhteiskunnalle. Jos joku antaa väärän osoitteen

Suojellakseen yksityisyyttään stalkkereilta ei pitäis lukea sitä häntä vastaan. Ja nämä et muka feikkasin raskauden ei pidä paikkaansa, exän sukulaiset otti itse häneen yhteyttä ja sai mut ns huonoon valoon. Mun turva on Lootus Buddhadsa ja Jeesuksessa ja lähtisin takaisin Kaakkois-Aasiaan jos vain saisin passin. En, siis korostan, en

Ole holkouksen alainen vaan itse päätän asioistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanpa laittaa tämä minäkin:

0/5!

Vierailija
4/5 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miesystäväni pitää minua hulluna!!!.............Jos tää vaikuttaa sekavalta mulla on diagnoosi "

Joo että sellanen mt psykoosi

Vierailija
5/5 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla ihmiselle ei ole vihamiehiä ja stalkkereita - siis monikossa!