Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Normaali lämpö 36.6.

• ylös 0
  • alas 4

Kommentit (16)

Vierailija

En, koska siinä vaiheessa oon jo sängynpohjakunnossa ja koko kehoa särkee hirveästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

^ Mutta en mä lähtis siltikään, vaikka olisinkin ihan normaali kuumeen kanssa, että tuo tarkoittaisi vain pientä lämpöä joka ei vielä tunnu kovin pahalta.

Vierailija

En lähtisi juoksulenkille. Jo pienikin lämpö voi kertoa infektiosta joka altistaa sydänlihastulehdukselle. Kävelylenkille tosin voit lähteä jos jaksat.

Vierailija

Ilmeisesti sinulla on sairas olo, kun tulit kuumetta mitanneeksi. Oli lämpöä tai ei, kipeänä urheileminen on silkkaa typeryyttä.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

En lähtisi, aivan liian kuuma. Itselläni max. lämpötila lenkkeilylle on 22 astetta.

Vierailija

No mikä on vointi ja yleiskunto tällä hetkellä? Varmasti jotain oiretta on, jos olet keksinyt lämpösi mitata? Jos mitään oireita ei ole "lämmön" lisäksi, suosittelen lopettamaan älyttömän itsensä tarkkailun ja turhien lämpöjen mittailun. Ja kipaisemaan reippaalle lenkille.

Vierailija

Naisilla kehon lämpötila voi vaihdella kuukautiskierron mukaan. Jos olo on muuten ok niin lähtisin. Oman lämmönvaihtelun saa selville jos jaksaa mittailla lämpöä joka pv muutaman kk ajan. Jos suunnilleen sama lämmönvaihtelu esiintyy toistuvasti niin se on oletettavasti normaalia kyseiselle henkilölle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikä on vointi ja yleiskunto tällä hetkellä? Varmasti jotain oiretta on, jos olet keksinyt lämpösi mitata? Jos mitään oireita ei ole "lämmön" lisäksi, suosittelen lopettamaan älyttömän itsensä tarkkailun ja turhien lämpöjen mittailun. Ja kipaisemaan reippaalle lenkille.

Väsyttää ja kolottaa lihaksia. Kurkku vähän kipeä. Ap

Vierailija

Noin kuumassa kelissä pitää vaan nesteyttää riittävästi jos lähtee... Itse odottaisin auringonlaskua ainakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Väsyttää ja kolottaa lihaksia. Kurkku vähän kipeä. Ap

Tietenkään en lähtisi siinä tapauksessa lenkille. Sairaana lenkkeily ei kohota kuntoa millään tavalla. Sen sijaan se vie niitä voimavaroja, joita elimistö tarvitsisi sairaudesta toipumiseen ja sen pahenemisen estämiseen.

Itse 37,1 ei vielä estäisi lenkkeilyä, mutta se, että sinulla on selvästi muuten sairauteen liittyviä oireita, tekee lenkille lähtemisen typeräksi.