Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan normaalin suhteen ruokaan

Vierailija
12.08.2017 |

Syön kun olen stressaantunut, iloinen tai surullinen. Kun herään alkaa mietintä milloin voisin saada jotain hyvää. Samalla päätän aina, että ei tänään.

Työpäivän ajan saan pidettyä itseni kurissa. Illalla taas tuntuu, että pääsen irti päivän stressistä vain syömällä jotain hyvää. Päivä ei ole hyvä jos ei saa syötäväkseen jotain hyvää.

Liikunnan ansiosta keikun onneksi vielä normaalipainon ylärajoilla, mutta miksi on niin vaikea suhtautua ruokaan vain polttoaineena. Aina kun aloittaa sen "terveen elämän" niin päässä vain soi että ei ole enää mitään hauskaa.

Ajatuksia, kokemuksia miten tästä ajatusmaailmasta pääsisi pois? Mikään muu ei tunnu niin hyvältä että korvaisi ruuan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaan ei pidä suhtautua vain polttoaineena. Ruuan tehtävä on pitää keho kunnossa ja terveenä.

Vierailija
2/4 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin samasta. Oma tilanteeni alkoi tuosta ja nyt olen siinä pisteessä, että haluan olla hoikka ja mitä enemmän haluan olla hoikka sitä enemmän syön herkkuja koska ahdistun painosta. Olen normaalin painoinen. Vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
4/4 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske ensin kalorit niistä herkuista, mitä olet aikeissa syödä. Päätä lainakin lihottavimmista herkuista, että ne eivät ole sinun herkkujasi. Päätä kaupassa, että et osta niitä. Jos olet kasannut niitä jo ostoskoriisi, niin laita ne takaisin hyllyyn.