Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avio/avokin kaa sekstailun videointi

Vierailija
11.08.2017 |

Onko paljonkin pareja jotka esim.pari kertaa vuodessa kuvaa seksitouhuja. Katotteko yhdessä vai erikseen jälkeenpäin. Onko koskaan käynyt mielessä ottaa ulkopuolinen kuvaaja? Itse kuvattu vajaan 10v ajalta silloin tällöin. Kiva katella, mut miten sais jotain uutta näihin juttuihin. Vartalotkaan ei enää ainakaan paremmaksi muutu. Tuntematon kuvaaja et sais paremmat kuvakulmat kiihottaisi. Mut lähtiskä homma käsistä. Tietenkin sillain ettei saa mitään matskua itelle. Onko kokemuksia

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisen kuvaajan ottaminen on potenssiin 100. Suosittelen ehdottomasti jos vain itsetunnot kestää. Mainitsin asiasta toisessa langassa jossa sen jo joku lyttäsi vitsiksi.

Vierailija
2/7 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli niin mielenkiintoinen avaus, että pitää itsekin kommentoida.

Meillä kuvataan aina välillä. Videoita on tehty pääasiassa muualla kuin omassa sängyssä. Mielestäni on kiva kuvata nimen omaan näitä vähän erikoisempia kokeiluja. Hyviä kuvauspaikkoja voisi olla esim. lomareissut (hotellit, yökylät), ulkona, autossa, kylpylöiden yhteispukukopin vaatteenvaihtokopissa, saunassa... Videon alkuun maininta missä ja milloin. Niistä muodostuu ihan kiva "kokoelma". :)

Itse olen unelmoinut pitkään voivani kuvata toiselle tai vaihtoehtoisesti olla kuvattavana. Tällöin voisi keskittyä täysin kuvaamiseen tai näyttelemiseen ja tehdä videosta oikeasti hyvän näköisen ja laadukkaan.

Kuvaaminen on kyllä mukava harrastus, mutta siinä pitää olla aika varovainen ton yksityisyyden kanssa... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kuvannut kännykkä yöpöydällä kun olemme rakastelleet vaimon kanssa. Oli se kyllä kiihottavaa katsoa sitä jälkeen päin. Varsinkin vaimon kiihottuminen, kiihkeä ääntely ja liikkuminen alla tai päällä.

Vierailija
4/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin harrastetaan kuvaamista, ennen ehkä enemmän mutta edelleenkin silloin tällöin. Videoita ja valokuvia, molempia ehkä yhtä paljon tullut vuosien mittaan. Ukko sai minut ylipuhuttua (emmin pitkään  :) ) siihen että yksi hänen kavereista, jonka minäkin tunnen jotenkin tuli kameran varteen..

Oi sitä tunteiden sekamelskaa! Yhtä aikaa kiihotti, jännitti ja ainakin aluksi vähän hävettikin siinä pyllistellä, ukko oli ilmeisesti rohkaissut tulemaan niin lähelle kuin on tarvis että tulee toivottua materiaalia. Hyvin pian vapauduin kuitenkin turhista estoista ja päällimmäiseksi nousi nautinto siitä kaikesta huomiosta! Kokemuksena mieletön 6/5, ja kyllä se taitaa meidän paras "leffa" olla, noin niinkuin teknisestikin. Ei tarvinnut miettiä missä kamera on kun se tuli omalla painollaan perässä, ja kun kameramies todellakin oli niin rempseä niin hyvinkin pian tuntui minusta, ajoittain kovinkin ujosta ihmisestä, ihan luontevalta ja ihanan tuhmalta vähän levitellä ja venyttää ja oikein esitellä itseäni tuolle kaverille ja hänen kameralle. :)

Suosittelen ottamaan kuvaajan, ja vielä tutun. Olemme kyseisen mieheni kaverin kanssa pari kertaa huppelissa muistelleet yhdessä tuota leffan tekoa, ja hän on sanonut olevansa kiitollinen siitä että tarjosimme myös hänelle tällaisen erityisen kokemuksen. Minä en ymmärrä kameroista tarpeeksi (=mitään) että voisin tehdä hänelle vastapalveluksen, jäisi varmaan linssisuojakin päälle siinä rytäkässä, mutta ukolle olen sanonut että saa käydä kuvaamassa muita jos tilaisuus tulee. Lähden kyllä mielelläni muuten vaan katsomaan :)

Kaikki tietysti kuvattiin meidän kameralla ja meidän nauhalle ja kaikki materiaali on hyvässä tallessa! Ukko nuita kotivideoita enemmän kattelee, mutta kyllä me joskus joku pätkä yhdessäkin katsotaan, ja sillon yleensä aina herää ajatus että pitäiskö pitkästä aikaa...

Vierailija
5/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tehtyä omalla kametalla ja jalustalla. Katsellaan ehkä kerran kuussa joku pätkä piristeeksi. On myös leikattu hupipätkiä, kaikki ei aina onnistu niin kuin oli suunniteltu. Kyllä ulkopuolinen kuvaaja sopisi, mutta mistä sen saisi? On yksi sinkkunainen, mutta en keksi, miten asian esittäisi. Saattaa vielä luulla, että haluan jakaa mieheni.

Vierailija
6/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuli kuvattu kaikki aktit, nykyää vähän vähemmän...

Vierailija
7/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl?