Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan hiippari koskaan tunkeutunut aidatulle pihallenne tai terassille/parvekkeelle?

Vierailija
11.08.2017 |

Olen aina asunut kerrostalossa vähintään kolmannessa kerroksessa. Nyt kun muutin rivitaloon maantasalle, niin alkoi pelottaa että mitäs jos joku hullu kiipeää aidan yli ja tunkeutuu avoimesta ovesta sisään. Minua kiinnostaisi onko kenellekään koskaan käynyt mitään sen tapaista vai onko pelkoni ihan naurettava?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle, asun sen verran korvessa. Mutta onhan noita juttuja facessa terassihiippareista, että kai niitä sattuu.

Vierailija
2/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kengänjäljet ikkunan tai aidan takana katseluetäisyydellä on paljastaneet. Mitään kummempaa ei ole nähnyt koska pmeellä aina kaihtimet ikkunoissa ja vaatteet päällä.

Tunne kuitenkin inhottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi humalainen kävi koputtelemassa yöllä (uuden) okt terassin ovella. Kun käytiin kysymässä, että mitä hittoa, kertoi hän vain, että "teillä on tässä hiano talo, ei mulla muuta, mut missä päin on kaupungin keskusta, Mä olen ihan eksyksissä..."

Vierailija
4/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aamulla kengänjäljet lumessa ikkunan luona. Ovet pidettiin lukossa ja iltaisin verhot kiinni niin ei enempää vaivannut se asia.

Vierailija
5/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan eilen tuossa pihassa käymässä jänis. Pari päivää aiemmin kävi hirvi tuvan takana. Välillä törmään peuraan.

Eli siis tunkeilijoita piisaa...

Vierailija
6/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellaiset hälytysvalot ja valvontakamera. Tuskin houkuttaa hiippailla ainakaan sun mestoilla sitten.

Vierailija
7/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tontille ja asuinrakennuksen välittömään läheisyyteen outoja hiippareita. Mm. ulko-ovelle, terassille sekä ikkunan taakse oli ilmestynyt talvella jalanjälkiä, näytti jonkun miehen kengänjäljeltä.

On myös kokemuksia, että reissuun lähtiessä ja kodista poistuessa parkkipaikalle on saapunut sattumalta vieraan näköisiä miehiä, sattumaa tai ei, herätti epäilyksiä, että ovat päivystämässä asuntojen ulkopuolella milloin joku poistuu asunnosta.

Tämä siis Hyvinkään seudulla.

Vierailija
8/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta juoksi minua karkuun. Sittemmin kyllä tappanut kaksi ihmistä mutta onneksi ei sillä kertaa kun hiippaili takapihalla.

Vierailija
9/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut kurkistelemaan yöllä ikkunoista sisään. Aidattu piha, jonne vaikea päästä ulkopuolelta. Todella pelottavaa oli. Muutamakin tyyppi käynyt, yksi jäi kiinnikin.

Tämä siis hyvällä alueella rivitalossa Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi