Poika aloitti 9. luokan niin tyylikkäänä
Olipa ilo katsella torstaiaamuna, kun poika lähti tyylikkäänä ysiluokalle.
-uudet hienot merkkivaatteet
-uudella laadukkaalla mopoautollaan
-kännykkänä uusi Samsung Galaxy S8
Tytöt koulussa ihan lääpällään urheilulliseen varakkaaseen komistukseen.
Kommentit (12)
Todellisuudessa klopilla on adidaksen paskaiset verkkarit, jonkun puolitutun vanha mopoauto ja tietenkin näyttö nuuskana oleva älypuhelin.
Mopoauto ja tyylikäs eivät sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa klopilla on adidaksen paskaiset verkkarit, jonkun puolitutun vanha mopoauto ja tietenkin näyttö nuuskana oleva älypuhelin.
Voi kateellista reppanaa. Hah!
Urheilullisuus on aika wt. Lopulta nörtit tulevat tienaamaan enemmän, ja poikasi saa jämät.
Ai. Meillä autonkuljettaja vei pojan kouluun avomersulla. Oli pukeutunut Bossin pukuun. Ensimmäiset tytöt tarjosivat pildeä jo alaovella.
Minun 9-luokan aloittanut tyttäreni lähinnä haukottelee näille tyypeille. Pitää olla persoonaa, materialla leveily on aika out...
Hyvä juttu!:) Nyt se houkuttelee "kaikkia" ikäisiään nuoria tyttöjä, vanhempana sitten vaan tietynlaisia (onnenonkijoita sekä pinnallisiin asioihin huomiotaan kiinnittävät) naisia. Se on hienoa, jos semmoisesta te ja hän pidätte, eikä köyhillä tai kenelläkään muullakaan ole siihen nokan koputtamista.
Meidän poika nousi Venlafaxiinista tehtyyn lentokoneeseen ja lensi palmujen yli Norjaan yksityiskouluunsa.
Minun poikani rymysi pottupellon läpi pieruverkkareissa kyläkouluun, naapurin tytöt Hilma ja Sohvi tiirailivat kiinnostuneina traktoristaan ;) Joskos toisesta saisi miniän!
Olin muutama päivä sitten Gigantissa ja jouduin odottelemaan myyjän vapautumista pitkään, koska siellähän oli tyyliin puoli kaupunkia ostamassa uudelle lukiolaiselle tai ammattikoululaiselle läppäriä...No katselin ja odottelin, oli hauska huomata yksi äiti ja poika.
Plösö poikaparka möllötti siinä tuppisuuna sivussa kun äiti osti Macbook Prota. Äiti luki puhelimen näytöltä ilmiselvästi oppilaitoksen (?) vaatimuksia, että löytyykö se ja löytyykö tää ominaisuus. Äiti ainakin oli aivan pihalla kuin lumiukko. Myyjä sitten tietty myi hänelle kaiken mahdollisuuden. Koko ajan tää (varmaan ap:n tyylikkään pojan isoveli? ) seisoi sivussa sanomatta sanaakaan ja osallistumatta mitenkään, kädet epäilemättä kalliin hupparin taskuissa, kun äiti valkkas suojalaukut ja mua hiljaa nauratti kun myyjä myi rouvalle kaikenmaailman piuhaa ja adapteria (mm. sille vaadittavalle verkkopiuhalle jonka voi ostaa sitten jos se vielä parin vuoden päästä tarvitaan). Osti vielä office -ohjelmatkin siihen kun myyjä myi, vaikka nää saa lukiosta ladattua koneelle ilmaiseksi.
Mua jotenkin säälitti se poika siinä. Äiti vei ja poika viksi.
Muut nuoret kyselivät itse ja joku poika oli todella asiantunteva, oli käsittääkseni menossa amikseen tietotekniikkapuolelle ja olivat ostamassa prota kalliimpaa pc-konetta.
Mulla on siis Macbook Pro, että en minä valintaa moiti. Ihan hyvä. Mutta nauratti sen äidin päsmäröinti 16-vuotiaan kanssa, kun äiti ei ilmiselvästi mitään tajunnut, osti vaan kaiken mihin myyjä yllytti.
Tuonkin möllöttäjän mamma varmaan miettii tänään kuinka "tytöt on ihan lääpällään hänen varakkaaseen komistukseensa"
Onko poika Kokoomuslainen?