Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oil pullingin jälkeen sylkäistä sen kookosöljyn suusta ihan vaan lavuaariin? Vai miten se oikeaoppisesti tehdään?

Vierailija
11.08.2017 |

Mietin vaan, että jos se kookosöljy taas kovettuu siellä viemärissä, niin sitten on meidän viemärit ihan tukkeessa.

Mutta toisaalta.... onhan ohjeissa ollut, että sitä kookosöljyä voi käyttää karvojenpoistovoiteena. Viemäriinhän nekin menee suihkussa käydessä. 🤔

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä lavuaariin. Se todellakin kovettuu putkistossa.

Vierailija
2/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata, kokeiltu on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin, ei lavuaariin.

Vierailija
4/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syljen vessapaperille ja heitän nyytin jätepussiin.

Vierailija
5/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

biojätteisiin, niin itse teen.

Vierailija
6/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitos. Onneksi olen vasta kaksi kertaa kokeillut tuota oil pullingia. Tänään yritin purskauttaa sitä talouspaperin palalle, mutta sitä sylkiöljyseosta tuli niin paljon, että purskahti pöydälle. 😂

Pitääkin jatkossa sylkäistä roskikseen. 👍🏼 Ap

Vierailija
7/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkäise paperiin ja laita roskikseen. Ei missään nimessä rasvaa viemäriin sen enempää kuin on esim. tiskatessa pakko antaa mennä.

Vierailija
8/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä on oil pulling ?

Vierailija
9/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi kirjoitti:

Mitä helvettiä on oil pulling ?

Hampaiden hoitoa

Vierailija
10/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi eikö teitä yökötä sen tekeminen? Mää kerran kokeilin ja oli pakko sylkeä heti pois, meinas oksu tulla saman tien 😫

Vierailija
11/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi eikö teitä yökötä sen tekeminen? Mää kerran kokeilin ja oli pakko sylkeä heti pois, meinas oksu tulla saman tien 😫

Tätä mä oon ihmetelly, ku jotkut sanoo sitä makua ällöttäväksi. Mutta ei se mun mielestä maistu yhtään millekään. Valmistauduin itsekin ekalla kerrella yökkäämään, jos se maku onkin sitten jotenkin ällöttävä, mutta ei. Yllätyin siitä, että ei se eronnut mitenkään mistään veden purskuttelusta makunsa(kaan) puolesta, ainakaan mulla. Ehkä mä oon tottunut tommosiin makuihin. ☺️ Ap

Vierailija
12/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa yht. 1h päivässä purskutella oljyä suussa?? (1-3 kertaa päivässä, 15-20min kerralla)

http://www.kookosravinto.fi/etusivu/suun-hygienia/130

Vierailija
13/13 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa yht. 1h päivässä purskutella oljyä suussa?? (1-3 kertaa päivässä, 15-20min kerralla)

http://www.kookosravinto.fi/etusivu/suun-hygienia/130

No mä purskuttelen 20min. aamuisin. Vien lapsen kouluun ja sitten kotona purskuttelen samalla kun petailen sänkyjä ja laitan paikkoja järjestykseen.

Aloitin tän kokeilun vasta nyt koulun alkamisen jälkeen, koska jos lapsi olisi ollut nyt kotona, niin ei tuosta purskuttelusta olisi tullut yhtään mitään, kun lapsi olisi heti aamulla alkanut kyselemään kaikkea, "hei äitiäitiäitiiiiiiiiii......." . 😄 Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi