Diana dokumentti kosketti
Katsoin ja ihmettelin. Oli todellinen prinsessasatu. Vaikutti ainutlaatuiselta ihmiseltä. Mielettömän kaunis ja aito.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoittaisit edes otsikon oikein.
Onko tylsä päivä? ohis
Kyllähän se kosketti. En tiennyt, että Diana oli noin sairas ja kieroutunut.
Oli koskettava, olen aina tykännyt Dianasta ja pitänyt hyvänä ihmisenä, mutta olisi kyllä mielenkiintoita saada tietää totuus julkisuuskuvan takana. Luulen että hän oli kuitenkin paljon laskelmoivampi ja manipuloivampi kuin mitä näytti julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Oli koskettava, olen aina tykännyt Dianasta ja pitänyt hyvänä ihmisenä, mutta olisi kyllä mielenkiintoita saada tietää totuus julkisuuskuvan takana. Luulen että hän oli kuitenkin paljon laskelmoivampi ja manipuloivampi kuin mitä näytti julkisuudessa.
Luulen, että Dianan ongelma oli se, että hän meni täysin keskenkasvuisena naimisiin ihmisen kanssa, joka häntä ei rakastanut eikä olisi halunnut naimisiin hänen kanssaan. Dianan kasvu aikuiseksi, tasapainoiseksi ihmiseksi jäi täysin kesken hänen jouduttuaan melko omanlaatuisen ja hyvin erilaiseen kuninkaalliseen maailmaan. Hän alkoi toimia omalla lapsellisella, suorastaan pissismäisellä tavalla. Charles taas kypsempänä (?) ja oman vaillinaisen tunneilmaisun kanssa reagoi kuten reagoi. Hylkäsi lopullisesti, koska eihän hän edes rakastanut Dianaa. Ei 80-luvulla puhuttu tunteiden puhumisen tärkeydestä tai henkisen tasapainon hakemisesta terapiasta. Heidän olisi pitänyt erota paljon aiemmin. Tai antaa Dianan kasvaa aikuiseksi ennen naimisiin menoa. Dianalla ei tainnut olla kokemusta minkäänlaisesta parisuhteesta.
Diana meni neitsyenä rakkaudesta naimisiin. Pettymys oli kova, eikä rottweiler-camilla hääriminen kulisseissa auttanut asiaa.
Jos kirjoittaisit edes otsikon oikein.