Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita seksittömässä suhteessa?

Vierailija
10.08.2017 |

Miten jaksatte? Mistä saatte voimaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotta jaksoin ja sitten annoin periksi. Ei siinä ollut muutakaan läheisyyttä ja puhuminenkin loppui, joten eipä siinä vaihtoehtoa enää ollut. Laitoin eron vireille..ja nyt olen sitten elänyt yksin , sitten löysinkin parisuhteen, missä on seksiä ja läheisyyttä. 

Parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa, kuulostaa kliseeltä, mutta on vain niin totta.

Vierailija
2/8 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen ei kannata jäädä! Elämää ei kannata viettää onnettomana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemän vuotta jaksoin ja sitten annoin periksi. Ei siinä ollut muutakaan läheisyyttä ja puhuminenkin loppui, joten eipä siinä vaihtoehtoa enää ollut. Laitoin eron vireille..ja nyt olen sitten elänyt yksin , sitten löysinkin parisuhteen, missä on seksiä ja läheisyyttä. 

Parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa, kuulostaa kliseeltä, mutta on vain niin totta.

On vain niin paljon yhteisiä asioita ettei ero ole vaihtoehto.

Vierailija
4/8 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on mm yhteinen toimeentulo niin ero ei tule kyseeseen.

Vierailija
5/8 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen totu, korkeintaan vähän turtuu. Kuusi vuotta minäkin yritin jaksaa, mutta eroonhan kaikki lopulta päätyi. Alkuitkujen jälkeen huomasin, että ero olikin oikeasti paras ratkaisu. Netistä löysin sopivan seksikumppanin ja seksin määräkin oli kuronut jo alle vuodessa kiinni 19 vuoden avioliittoajan määrän. Laatukin nousi aivan uusiin ulottuvuuksiin. Sen verran avioliiton seksittömyys vaikutti minuun, että enää en ikipäivänä sido itseäni mihinkään pysyvään. Minulle riittää seksi ja yhdessäolo, sen loppuessa nousee kytkin välittömästi.

Vierailija
6/8 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaisuus ja raha on ne yhdessäpitävät asiat, niin kitukaa rauhassa niissä unelmasuhteissanne ;) Saahan sitä muualtakin kuin kotoa.

Vierailija
7/8 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täysin seksisittömässä liitossa mutta mulle kerta viikkoon pimeässä peiton alla perinteisellä tyylillä on tai se ainakin tuntuu seksittömältä.  

Mistään ei saa voimaa eikä tätä oikein jaksakaan mutta aikaa myöten odotukset häviää ja sitä kautta ehkä vähän helpottaa. Edes auttaako se tilanteen muuttumista, tuskin mutta en tiedä mikä muukaan siihen auttaisi eikä toisaalta enää edes jaksa yrittää. 

Niin ja siis olen mies (tai ehkä ainakin ollut joskus)

Vierailija
8/8 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on mm yhteinen toimeentulo niin ero ei tule kyseeseen.

No jos kyseessä on järkiliitto, niin ulkoistakaa seksielämänne yhteisellä sopimuksella.