Tamponit haisevat mädäntyneille
Hirveä haju tamponeissa kun ottaa ja vaihtaa. Vaihdanko vaan liian harvoin vai onko mulla bakteerivaginoosi (taas)?
Kommentit (11)
en tiedä, mutta yleensä kuukautisvuoto ei ole ihan hajutonta.
Osta apteekista probioottisia tamponeja, voivat auttaa jos on vain bakteerien epätasapainoa/lievä tulehdus.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä, mutta yleensä kuukautisvuoto ei ole ihan hajutonta.
Juu tiedän kyllä, mutta nää haisee aivan karmeilta. Tuntuu pahalta ajatella sitä hajua mun sisältä tulevaksi :S. ap
Vierailija kirjoitti:
Osta apteekista probioottisia tamponeja, voivat auttaa jos on vain bakteerien epätasapainoa/lievä tulehdus.
Tää oli hyvä vinkki, kiitos! En oo koskaan tienny, et on moisia edes. ap
Käyttäjä6352 kirjoitti:
Vaihda useammin?
Kuinka usein niitä ees pitäisi vaihtaa? Oon vaihtanu joka kerta/ melkein joka kerta kun käyn vessassa kuitenki...
Kuulostaa aggressiiviselta terminaalivaiheen vaginasyövältä. Suosittelen saattohoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aggressiiviselta terminaalivaiheen vaginasyövältä. Suosittelen saattohoitoa.
Joo tää se on, ehdottomasti. Ihan on toosa rypälemäistä kasvua täynnä. ap
Voi olla ainakin bakteerien epätasapainotila. Silloin olisi parempi, jos voisi olla käyttämättä tamponia, koska se tamponi sisällä antaa hyvän kasvualustan pöpöille. Vapaasti ulos tuleva vuoto sen sijaan voi joskus jopa lievän tulehduksenalun parantaa niin että menkkojen jälkeen oireita ei enää olekaan.
Olin kyllä huomaavinani pahaa hajua jo ennen kuukautisten alkamista, että ei kai tää normaalia ole. En yleensä käytä tamponeja vaan siteitä, mutta halusin kokeilla oisko tamponit kätevämpiä. ap