Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minäkö häirikkö?

fightforyourrights
09.08.2017 |

Naapurien koirat metelöivät niin että piti tehdä asuntoyhtiölle valitus. Yläkerran koira haukkui päivät haukkui yöt ja minä kuuntelin sitä menoa monta kuukautta. Yläkerran naapuri menee ihan rauhassa töihin ja jättää koiran moneksi tunniksi yksin pieneen asuntoon. Tottakai sille tulee pissahätä ja kaikkea muutakin.
Nyt sain kuulla tyyliin "kun tuo aina valittaa kaikesta". Koiraperheet nuolevat toistensa perseitä ja jokainen joka uskaltaakin sanoa että on ihan häiriöksi asti tuota haukuntaa, niin olet heti itse epäsosiaalinen häirikkö ja epänormaali kun ei ole itsellä koiraa (eikä perhettä). Vähän hiljasempaa on nyt kun tein valituksen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa kun muiden koirat haukkuu ihan kamalasti ja toisaalta mukavampi olla kun omat koirat on melkolailla hiljaisia (seinänaapuri ihasteli etteivät koskaan hauku), en ole silti kehdannut valittaa mistään 24/7 haukunnoista koska meiltäkin kuuluu joskus haukuntaa..

Vierailija
2/2 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani haukkuu postinkantajalle (postia ei tule joka päivä), korjaajille (vien usein pois asunnosta siksi aikaa) ja jollekin yllättävälle ja erikoiselle äänelle, esim. huonekalujen raahausäänille rappukäytävässä. Naapurini juuri kehui koirani olevan hiljainen.

Toivottavasti pysyykin hiljaisena. Olen kyllä ostanut hiljainenkoti -haukunestopanta -paketin, jonka pitäisi toimia koko huonetilassa. Se on laatikossa avaamattomana ja otan heti käyttöön jos haukkumisesta tulee ongelma.

On ihan ok ehdottaa naapureille haukunestopannan kokeilemista. Valitettavasti panta ei toimi kaikilla. Meilläkään panta ei toimi jos vieras ihminen on sisätilassa vaan koira haukkuu itsensä hajuhurmokseen oli pannassa pippuria tai sitruunaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä