Teetkö ruokaa tismalleen jonkun reseptin mukaan?
Kommentit (9)
Minä teen aina. Joka viikko suunnittelen sunnuntaina reseptit, joista teen viikolla ruokaa ja teen ruokaostokset suunnitelmieni mukaan. En osaa tehdä mitään ruokaa ilman reseptiä, vaikka sitä on parikymmentä vuotta tullut ruokaa laitettua. Luovuutta mulla ei ole ollenkaan, ei missään asioissa.
En juuri koskaan tee täysin ohjeen mukaan. Korvaan tai jätän pois aineksia, joista en pidä tai lisäilen jotain joka mielestäni sopii mukaan.
Ehkä ensimmäisellä kerralla, sen jälkeen parantelen/muuttelen oman maun mukaan.
Leipomiset teen tarkasti reseptin mukaan, muihin en tarvitse reseptiä
En, laitan vähän kustakin purkista.
Teen oman pään mukaan. Leivonnaiset teen ohjeen mukaan.
Syön ulkona, niin minulle ei muodostu moista ongelmaa...
Riippuu mitä teen.
Teen ilman reseptiä jotain helppoa, esim. perus keittoa, salaatteja, pirtelöä/smoothieta.
En osaa mitään hienoa tehdä ilman reseptiä, enkä myöskään mitään leivonnaisia, en edes lettutaikinaa. Resepti ei yksinkertaisesti jää päähän. Toki vaikka katsoisinkin ohjetta, saatan tehdä siihen pieniä muutoksia, esim. käyttää eri mausteita, korvata osan jauhoista jollain muulla, käyttää kuivahiivaa tavallisen sijaan tai vähentää sokerin määrää.
Uuden ruoan teen ohjeen mukaan. Vanhoista ruoista vain yhden teen tiellä ohjeella: kaalilaatikon. En tykkää kuin yhdestä sellaisesta.