Tuttavapariskunnan järjestämän leffaillan pikkupurtava: maapähkinä-rusinasekoitus
Vähän hymyilytti. Järjestämme näitä vuorotellen, eikä kummassakaan taloudessa ole tarjoilut kiinni muutamasta kympistä. Mutta edellisellä kerralla meidän järjestämänä tarjolla oli muutamalla kympillä erilaisia herkkuja ja juotavaakin. Seuraavalla kerralla voimme varmaan odottaa näkkileipää ja vettä.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on nimenomaan pikkupurtava.
Joo, wt-pähkinöitä ja rusinoita. :D
Meidä ja meidän ja mun ja mun...aina mulla ja meillä on kaikki parempaa ja toisilla huonompaa. ehkä kaveri näpäytti vähän sua kun kehut ittees
Vierailija kirjoitti:
Meidä ja meidän ja mun ja mun...aina mulla ja meillä on kaikki parempaa ja toisilla huonompaa. ehkä kaveri näpäytti vähän sua kun kehut ittees
Hehe, heillä on sitten tapana brassailla autoilla ja matkoilla.
ei oo sitte jäänyt rahaa sipseihin.
Sipsejä pari laatua, kasvistikkuja esim. kurkku, eriväriset paprikat ja porkkana, ja muutama erilainen dippi on ehdoton minimi!
Eh... Tuliko ap missään vaiheessa mieleesi, että kyse EI ehkä ollut rahasta vaan siitä, että eivät olleet ehtineet kauppaan?
Osalla ihmisistä ON muutakin elämää ja menoa kuin yksi tuttavavien kanssa vietetty leffailta.
Mutta hei, ongelma epäilemättä poistuu. Kun se tuttavaperheen äiti huomaa tämän aloituksesi, leffaillat loppuvat siihen. Sen verran häijysti kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Eh... Tuliko ap missään vaiheessa mieleesi, että kyse EI ehkä ollut rahasta vaan siitä, että eivät olleet ehtineet kauppaan?
Osalla ihmisistä ON muutakin elämää ja menoa kuin yksi tuttavavien kanssa vietetty leffailta.
Mutta hei, ongelma epäilemättä poistuu. Kun se tuttavaperheen äiti huomaa tämän aloituksesi, leffaillat loppuvat siihen. Sen verran häijysti kommentoit.
No joo, mutta pähkinät ja rusinat ainoana tarjoiluina! Tietysti riippuu siitäkin, että jos näitä leffailtoja on järjestetty useitakin, jos toisella pariskunnalla on aina kivaa tarjottavaa ja toiset ei panosta ollenkaan viihtymiseen, niin onhan siinä epätasapaino. Itsestä olis aika tylsää nakerrella pähkinöitä ja rusinoita, ihan tulis mieleen lapsuuden joulut 70-luvulla.
Popparitkin olisi astetta parempi.
ei juma nauran täällä ääneen tälle! Kyllä muakin alkais vähä hymyilyttään, parempi varmaa jatkossa tarjoilla vaan rusinaa ja pähkinää ettei turhaa braissaile ja on tarpeexi vaatimaton HAHAHAHAHA
Vierailija kirjoitti:
Juuh, eihän sitä kukaan 30 ikävuoden kieppeillä oleva pariskunta ehdi koskaan 800 metrin päässä olevaan kauppaan, varsinkaan silloin, kun leffailta toistuu kuukausittain. Paikka vain vaihtuu. Mutta ehkäpä tarjoilemme myöskin wt-pähkinöitä seuraavalla kerralla. Kovasti on kelvannut popparit, irtikset, nachosipsit ja itse tehty guacamole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap olisi halunnut?
Lehtipihvin ja Pekingin ankkaa.
Maapähkinät olisi voinut korvata cashew- tai pistaasipähkinöillä. Eipä tuossa noinkaan mitään valitettavaa.
Yhteinen leffailta kuulostaa tosi wt-parien harrastukselta.
Mulle oisi moiset tarjoilut kelvanneet oikein hyvin. Mutta ehkä mä sitten olen tosi wt.
Vierailija kirjoitti:
Sipsejä pari laatua, kasvistikkuja esim. kurkku, eriväriset paprikat ja porkkana, ja muutama erilainen dippi on ehdoton minimi!
Dipit ovat noloja.
Kaverisi ei sitten koskaan seuraa av.tä?
Eivät varmaan ajatelleet että joku tulee "netflix & chill" kutsuille katsomaan leffaa ja syömään sipsuja.
Onko tuttavasi äärimmäisyyksien ihmisiä? Mitähän mahtaisi olla heidän iso purtavansa?
No tuohan on nimenomaan pikkupurtava.