Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bucketlist - onko teillä?

Vierailija
08.08.2017 |

Netistä hauska katsoa millaisia lusikkalistoja ihmisillä on laadittuina. Itselläni on 67 kohdan lista ja olisko neljäs- tai kolmasosa tehtyinä.
Oma listani vaatii melkoisen paljon rahaa toteutuakseen, aika paljon matkustelua vaativia kohtia. Mietinkin, jos tuunaisin listaa kukkarolleni sopivammaksi.

Mites muiden listat? Onko vai ei, ja miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut tarpeelliseksi tehdä.

Vierailija
2/5 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen heti sellaisen, kun kerrot mikä se on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo tarpeeksi lusikoita ja ämpäreitä.

Vierailija
4/5 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen heti sellaisen, kun kerrot mikä se on!

Bucketlist=lusikkalista eli asiat jotka pitää tehdä ennen kuin heittää lusikan nurkkaan tai suora suomennos, potkaisee ämpärin nurkkaan.

Itselleni lähinnä muistutukseksi ja elämän alleviivaamiseksi tehty lista, että itselleni tapahtuu tässä karussa maailmassa hyviä asioita ja voin elämääni itse vaikuttaa.

Vierailija
5/5 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli ehkä enemmän paikkoja, joihin halusi välttämättä päästä ennen kuin kuolee. Nyt olen käynyt 26 maassa ja ei ole enää niin paha hinku, mieltymyksetkin ovat vaihtuneet miljoonakaupungeista luontokohteisiin. Olen nähnyt ja kokenut ihan riittävästi. Jos jotain toivon, niin sitä, että saan nähdä lapseni kasvavan aikuiseksi, löytävän itselleen mielenkiintoisen uran ja sopivan puolison. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi