Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään vastata tuntemattomiin numeroihin

Vaikeeta
07.08.2017 |

Eli niin kuin otsikossa käy ilmi, mulla on rasittava pelko..
Joka rupee jo alkaa häiritsee mua ja muita varmasti.
Kun kuulen puhelimen soiton, mun sydän alkaa jo siinä vaiheessa pumppaa kahtasataa.. Jos on poikaystäväni tai joku tuntemani ei mitään hätää, mutta jos joku outo numero niin en vaa pysty.. Ahdistun koko päiväksi jos en löydä sitä numeroo netistä ja tietoa kuka soitti..
Hankin prePaid numeron ja toivon, että ei kukaan tuntematon soittaisi..
Tänään taas soitti, joskus uskallan laittaa viestiä kysyen miksi soitti, mutta niinkuin nyt henkilö ei vastaa.

Tämä kaikki kyllä sai alkunsa kun olin joutunut pieneen velkakierteeseen, ja usein minulle soitettiin käräjäoikeudesta mun veloista ja muut velkakerääjät.
Olen maksanut kaikki velkani jo reilu vuosi sitten, enkä saa edes muita laskuja kun sähkölaskuja, trafi ja vuokralaskuja kotiin, koska en ole velkaa kenellekkään.
En vaa pysty ja ahdistun ihan mielettömästi, että en vaa pysty olemaan rauhassa..
Olin enne sosiaalinen ihminen, nyt ihmiskontakti on minulle pelko.. Johtuen myös minun 5 vuoden työkokemuksesta asiakaspalvelu alalta.. Mua jatkuvasti vain alistettiin ja valitettiin (asiakkaani olivat vanhemmat varakkaat naiset) kaikesta..

Onko kenelläkään muilla samankaltaista ongelmaa? Ja miten saatte sen toimimaan?

Pelkään vastata tuntemattomiin numeroihin

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu.. en tykkää vastata itsekään. Useasti nämä oudot numerot on puhelinmyyjiä. Oletan itse, että jos asia on tärkeä, vastaamattoman puhelun jälkeen henkilö laittaa viestiä.. jos ei, se on puhelinmyyjä. Uusimmista puhelimesta saa myös puhelut tietyistä numeroista estettyä. Kukasoitti-sivusto on kans kätevä.. jossei numerosta ole muuten tietoa, vaikka se olisi salainen tai prepaid, on ihmiset saattaneet kommentoida soittajasta tietoa. Yleensä juurikin puhelinmyyjiä..

Vierailija
2/4 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennimkk kirjoitti:

Tuttu juttu.. en tykkää vastata itsekään. Useasti nämä oudot numerot on puhelinmyyjiä. Oletan itse, että jos asia on tärkeä, vastaamattoman puhelun jälkeen henkilö laittaa viestiä.. jos ei, se on puhelinmyyjä. Uusimmista puhelimesta saa myös puhelut tietyistä numeroista estettyä. Kukasoitti-sivusto on kans kätevä.. jossei numerosta ole muuten tietoa, vaikka se olisi salainen tai prepaid, on ihmiset saattaneet kommentoida soittajasta tietoa. Yleensä juurikin puhelinmyyjiä..

Tätä toivon aina itsekin mutta silti jostain syystä näin ei tee kukaan.

Jostain syystä ihmiset vain soittavat ja soittavat uudestaan ja uudestaan kun voisivat minuutissa kirjoittaa sen lyhyen viestin mitä asia koski ja kuka hän on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan koska muuten voi mennä tärkeä soitto sivu suun.  Jos soittaja on puhelinmyyjä niin osaan sanoa asiallisesti "ei kiitos". 

Juuri nyt odotan että verotoimistosta soitetaan koska tein korjauksen myöhässä veroehdotukseen. Toivottavasti mielummin soittavat kuin että laittavat kirjeen.

Vierailija
4/4 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku sanoin mie laitan tuollaset pommittajat vaan estoon.. vaikka puheluesto oiskin se ei tarkota etteikö viestii pystyisi henkilö laittamaan.

Noi pommittajat on niitä myyjiä ja eihä ne mitää viestii laitakaan..

Tsekkaa sieltä kukasoitti-sivulta.