Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko suhteeseen 40v miehen kanssa joka

Vierailija
07.08.2017 |

Ei ole seurustellut ikinä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä.

Vierailija
2/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Taustamme olisi aivan liian erilainen, koska itselläni tuossa iässä oli takana jo yksi avioliittokin ja siitä teini-ikäinen lapsi. Lisäksi muita seurustelusuhteita 14-vuotiaasta lähtien, ja jokaisen myötä olen oppinut itsestäni lisää.

Vierailija
4/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en, mutta pitäisi tarkistaa kuitenkin, onko yhteisiä kiinnostuksenkohteita, huumorintajua, yleensä tekijöitä, jotka vetäisivät puoleensa. Syyt seurustelemattomuuteen kiinnostaisivat myös.

Mutta mietityttäisi nämä asiat: onko läheisiä ihmissuhteita muuten ja hyviä ystäviä, millaiset sosiaaliset taidot, onko muuten epävakaa, onko katkera tai kohtuuttoman epävarma.

Vierailija
5/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksipä ei, jos itse olisin noin 10 vuotta vanhempi :D

Jos on mukava ja kemiat kohtaa, niin tottakai. Ennemmin jättäisin seurustelematta sellaisen miehen kanssa, jolla ollut monia kymmeniä seurustelusuhteita.

Vierailija
6/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos ei olisi mitään "epäilyttävää" havaittavissa. Pidän ujoista, jos nyt esim. siitä olisi kyse.

Vierailija
7/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin ja aloinkin. Sain oikean kultakimpaleen ja olen joka päivä kiitollinen ettei kukaan ollut ehtinyt napata häntä.

Mies on vakityössä, oma asunto, ei mielenterveysongelmia, normaalit sosiaaliset taidot, hyvännäköinen jne. Eli kaikin puolin ihan normaali mies. Oli vaan ujo naisten kanssa eikä siksi ollut löytänyt ketään.

Vierailija
8/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska liian suuri ikäero

Vierailija
9/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Olen normaali, enkä seurustele epänormaalien ihmisten kanssa. Seurustelu ja parisuhde ovat elämän perusasioita, jotka opitaan nuorena. Jos ei ole tähän nelikymppisenä vielä kyennyt on jotain jossain vialla.

Vierailija
10/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin, mutta alkaisiko hän minun kanssani? Olen kuitenkin yhden lapsen äiti ja eronnutkin siis.

Vierailija
11/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Taustamme olisi aivan liian erilainen, koska itselläni tuossa iässä oli takana jo yksi avioliittokin ja siitä teini-ikäinen lapsi. Lisäksi muita seurustelusuhteita 14-vuotiaasta lähtien, ja jokaisen myötä olen oppinut itsestäni lisää.

Muttet ole oppinut kuitenkaan niin paljon, että olisit päässyt parisuhdekyvyttömyydestäsi eroon. Useammin kuin 2 kertaa pitkästä suhteesta eronnut on aika pilalla parisuhdepuuhia ajatellen.

Vierailija
12/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. En ole enää iässä, jossa rakennetaan niitä pilvilinnoja ikuisesta rakkaudesta, enkä ole tekemässä lapsia tai menossa naimiin tai muuttamassa kenenkään kanssa yhteen joten ihan hyvin voisin kokeilla kun ei ole mitään menetettävääkään.

Vierailija
13/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen itse 43-vuotias nainen joka en ole seurustellut koskaan. Ainoat mieskokemukset on pari humalaista yhden illan juttua opiskeluajoilta.

Vierailija
14/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos ei olisi mitään "epäilyttävää" havaittavissa. Pidän ujoista, jos nyt esim. siitä olisi kyse.

Ujoista? Miksi oletat seurustelemattoman automaattisesti olevan ujo? Mieshän on voinut kaataa naista kuin metsää.

Vierailija
15/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35-vuotias kokematon mies ja ymmärrän täysin, että äärimmäisen harva nainen haluaisi olla missään tekemisissä kanssani. Ulkoisesti olen täysin normaali ja lyhyen keskustelun jälkeenkin kukaan tuskin huomaisi mitään. Mutta kun mennään pintaa syvemmälle alkaa totuus paljastua. Ujous, itsevarmuuden puute ja teini-ikäisen tasolle jämähtänyt ajatusmaailma ovat kaikki seikkoja jotka ajavat sen pienenkin kiinnostuneen naisryhmän lopullisesti pois.

Vierailija
16/16 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 35-vuotias kokematon mies ja ymmärrän täysin, että äärimmäisen harva nainen haluaisi olla missään tekemisissä kanssani. Ulkoisesti olen täysin normaali ja lyhyen keskustelun jälkeenkin kukaan tuskin huomaisi mitään. Mutta kun mennään pintaa syvemmälle alkaa totuus paljastua. Ujous, itsevarmuuden puute ja teini-ikäisen tasolle jämähtänyt ajatusmaailma ovat kaikki seikkoja jotka ajavat sen pienenkin kiinnostuneen naisryhmän lopullisesti pois.

No voi hyvä veli, nyt häntä pystyyn ja lakkaa kuvittelemasta hölmöjä!

Miksi ihmeessä luulet, että muutkaan miehet olisivat sen kummempia? Monet meistä muista vaan ovat oppineet peittämään sitä ujoutta ja itsevarmuuden puutetta (toisista naiset taas näkee sen peittely-yrityksistä huolimatta kilometrien päähän).

Sitäpaitsi osa naisista voi viehättyäkin ujoudesta. Jonkinlaista itsetuntoa ja -varmuutta on toki hyvä osata esittää.

Ja se teini-ikäisen tasolle jämähtänyt ajatusmaailma meiltä kaikilta muiltakin miehiltä löytyy, joten nyt vaan vähän rohkeutta ja röyhkeyttä peliin ja naista etsimään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan