Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suuri bonus naisille on miehen vankilatausta?

Vierailija
07.08.2017 |

Vaikuttaa siltä että vankilataustaisilla jännämiehillä on kovasti vientiä naisten keskuudessa, ja vieläpä useita lapsiakin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä ole mikään bonus 😂 Minulle ainakaan.

Vierailija
2/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän rikostaustasta. Jos on joku raiskari niin ei tietenkään. Huumediilerit ja jengiläiset taas ovat yleensä kuumia varsinkin sellaiset räppärit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Minulla se olisi negatiivinen asia mutta te miehet vastaat aina että minä (ja kaikki muut palstan naiset) olen joku poikkeus kun en sovi teidän teorioihin.

Suosittelen siis ihan kokeilemaan. Talousrikoksista yleensä saa aika mukavan ajan istumista.

Vierailija
4/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iso miinus, ei todellakaan mikään bonus. Ainut pelastus on, jos mies on todistetusti tuomittu syyttömänä.

N25

Vierailija
5/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että vankilataustaisilla jännämiehillä on kovasti vientiä naisten keskuudessa, ja vieläpä useita lapsiakin.

Iso miinus. Älä yleistä, vain marginaalinen osa naisista pitää tuollaisista miehistä, valtaosalle tuomio on täydellinen turn-off.

Osoitit oman tyhmyytesi tekemällä oletuksia ja esittämällä perättömiä väitteitä. Lienet siis joku ikisinkkuperäkammarimies.

Vierailija
6/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso miinus. Älä yleistä, vain marginaalinen osa naisista pitää tuollaisista miehistä, valtaosalle tuomio on täydellinen turn-off.

Osoitit oman tyhmyytesi tekemällä oletuksia ja esittämällä perättömiä väitteitä. Lienet siis joku ikisinkkuperäkammarimies.

Niinpä. Aina niille kovan luokan rikollisille löytyy se joukko, jotka ovat heihin aivan hulluna - sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
7/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on iso plussa niille naisille, joilla on samanlainen elämäntapa. Yhdessä on kiva sitten ryypätä ja rellestää, ja tehdä pikkurikoksia. 

Meille normaaleille naisille se on iso miinus. 

Vierailija
8/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP. Eikö kuntouttava työtoiminta voisi jo alkaa, jotta palsta vähän rauhoittuisi.

Vierailija
9/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Aina niille kovan luokan rikollisille löytyy se joukko, jotka ovat heihin aivan hulluna - sukupuolesta riippumatta.

Aina on naisia, jotka eivät saa huomiota keneltäkään muulta tai jotka omaa sinisilmäisyyttään eivät huomaa, mihin ansaan astuvat alkaessaan seukata jonkun miehen kanssa. Minun on kyllä vaikea kuvitella, mitä tavoitaltavaa on sellaisessa parisuhteessa, jossa koko ajan saa pelätä poliisin kotietsintää. Tai jos mies pyytää kuskiksi, niin kukaako siinä miestä kavereiden luo vai onko ryöstökuskina.

Vierailija
10/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakola Cristan tyyppisille naisille varmaan iso plussa, normaaleille miinus.

Vierailija
11/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso plussa. Todistaa että ei ole ainakaan kiltti

Vierailija
12/12 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen bonus, että heittäisin ukon roskiin noin seurustelua ajatellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi