Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan kokeneet mieletöntä magneettista yhteyttä

Vierailija
06.08.2017 |

toisen sukupuolen edustajaan? Puhun nyt sellaisesta, joka ei vaan mene ohi, on kuin näkymätön kaapeli yhdistäisi kahta ihmistä..Millä sen saa katkeamaan, alan olla jo epätoivoinen :,(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo pariinkin tyyppiin. Toinen oli mua huomattavasti vanhempi, mutta se ääni ja kuinka piti mua. Loppui siihen kun tyyppi oli menossa naimisiin. Mutta nähtiin joku aika sitten ja sanoi, että ei saa mua mielestään..

Toinen taas oli nuorempi. Aina kun nähtiin niin ei saatu katsetta toisistamme irti. Sekin helpotti ajan kuluessa, koska seurusteltiin omilla tahoilla.

Vierailija
2/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yhteys erääseen naiseen oli aivan uskomaton. Se tapahtui äkkiä ja lujaa, en olisi uskonut sellaisen olevan mahdollistakaan. Kummatkin olivat yllättyneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You know it. Kyllä se katkeaa, ei se voi ikuisesti itseksensä reuhua. 

Vierailija
4/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran. Tästä pian viis vuotta aikaa. Se oli ihan eri sfääreissä tunnepuolella. Mutta ihmeellistä draamaa hommaan sisältyi, suuria tunteita, hyvässä ja pahassa. Vieläkin mietin sitä poikaa vaikka ei olla pariin vuoteen oikein yhteyttä pidetty. Oli niin raastavaa ja kuluttavaa se touhu vaikka ihanaa myös. Välillä mietin pitäiskö vaihtaa kuulumisia mutta tuntuu etten enää uskalla sekoittaa päätäni niin pahasti. Kaipaan kyllä kovasti.

Vierailija
5/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä vanhainkodissa, meissä on metalliosia. Kuulolaite, sydämentahdistin, keinonivelet yms.

Rautaiset sängyt myös estää maasäteilyn. Foliohatussakin on metallia.

Vierailija
6/6 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran. Tästä pian viis vuotta aikaa. Se oli ihan eri sfääreissä tunnepuolella. Mutta ihmeellistä draamaa hommaan sisältyi, suuria tunteita, hyvässä ja pahassa. Vieläkin mietin sitä poikaa vaikka ei olla pariin vuoteen oikein yhteyttä pidetty. Oli niin raastavaa ja kuluttavaa se touhu vaikka ihanaa myös. Välillä mietin pitäiskö vaihtaa kuulumisia mutta tuntuu etten enää uskalla sekoittaa päätäni niin pahasti. Kaipaan kyllä kovasti.

Just näin. Kuluttavaa ja raastavaa, silti niin älyttömän mahtavaakin. Hullua. Olen itkenyt sitäkin, kun se yhteys ei vaan katkea. Ja ikävää, kaikkea. Ap