Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastentarhanopettajan alanvaihto

Alanvaihtaja
06.08.2017 |

Työskentelen lastentarhanopettajana ja olen ollut alalla muutaman vuoden. Olen miettinyt alanvaihtoa ja minua kiinnostaisi sairaanhoitajan työt. Kiinnostaisi kuulla, onko muita lastentarhanopettajia, jotka ovat vaihtaneet alaa, mille alalle olette kouluttautuneet? Oletteko olleet tyytyväisiä alanvaihtoon ja koetteko sen olleen oikea ratkaisu? Kaipaatteko entistä lastentarhanopettajan ammattianne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et viihdy lastentarhanopettajana?

t. yksi alaa miettinyt, ja myös sairaanhoitajakoulutus käynyt mielessä

Vierailija
2/2 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein lto.n hommia liki 20 v. Välillä olin hoitovapaillla yms. Pidin kyllä työstäni mutta joskus ajattelin että ehkä  haluaisin laajentaa osaamistani. Myös työajat tympäisi, kun aamuvuorot/iltavuorot oli lasten kanssa vaikee järjestää. 

Opiskelin vuosia vähän kerrallaan ihan harrastuksena avoimessa yliopistossa. Valitsin vain sellaisia opintoja jotka kiinnosti, en silleen järkevästi...Mulla oli lopulta valtava määrä opintoja. Moni sanoi että oon hullu jos en hae opekoulutukseen. Työyhteisö hajos homeen takia. Katsoin aikani koittaneen. 

Hain luokanopen aikuiskoulutukseen Kokkolaan ja pääsin. Opiskelin 1,9 v ja sain töitä heti valmistuttuani. 

En ole katunut päivääkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla