Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2vkoa ja 2 pvää tipattomalla.Nyt alkaa suu napsua, voi ei!

Vierailija
05.08.2017 |

Takana vuosikausien viinanjuontia niin, että normi annos on nykyään min 2 pulloa, että känni on riittävä.
Krapulat karmeita.
Nyt ei pitäis ainakaan kuukauteen ottaa tippaakaan, että vähän palaituis kroppa ja elimistö.
Kävin juuri jokivarressa (Åbo) ja siellä ihmisillä kimalteli valkkarilasilluset auringossa...
Miten tästä alitajunnassa tapahtuvasta juomisen "petaamisesta" ja suunnittelusta pääsee eroon??
En halua herätä huomenna laskuhumalassa ja alkaa pelkäämään tulevaa päivää!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: Viinin juontia. 2 pulloa viiniä menee yksin illassa.

Vierailija
2/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla herää myötähäpeä, kun luen tällaisia kirjoituksia. Miten ihminen voi olla koukussa viinaan? Jotenkin niin white trash -meininkiä kuin olla voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla herää myötähäpeä, kun luen tällaisia kirjoituksia. Miten ihminen voi olla koukussa viinaan? Jotenkin niin white trash -meininkiä kuin olla voi.

Kiitos paljon vastauksestasi. Avasin sen toiveikkaana, mutta tyhjän sain. Ehkä se sitten on minulle ihan oikein.

Oletko lukenut mitään uutisia/ lehtijuttuja/tutkimuksia joissa olisi mainittu alkoholin riippuvuudesta?? Koskaan kuullutkaan? Tai sen yleisyydestä? Onko mitään havaintoa, että olisi todettu että alkoholin koukuttavuus ei eroaisi yhteiskuntaluokkiien mukaan?

No hyvää jatkoa vaan sulle. Kiva että sulla on kaikki elämässä hyvin.

Vierailija
4/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suu napsuu, niin juo sitten, iteppähän krapulasi kärsit ja rahasi menetät.

Vierailija
5/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pakollista tekemistä pari tuntia. Mieliteko menee ohi

Vierailija
6/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksestasi. Avasin sen toiveikkaana, mutta tyhjän sain. Ehkä se sitten on minulle ihan oikein.

Oletko lukenut mitään uutisia/ lehtijuttuja/tutkimuksia joissa olisi mainittu alkoholin riippuvuudesta?? Koskaan kuullutkaan? Tai sen yleisyydestä? Onko mitään havaintoa, että olisi todettu että alkoholin koukuttavuus ei eroaisi yhteiskuntaluokkiien mukaan?

Kiitti! Mulla tosiaan on elämässä kaikki hyvin, ja on järkyttävää että sinä ehdoin tahdoin haluat itse päättää, että omassa elämässäsi ei ole! Lue ketjusi otsikointi. Se suorastaan tihkuu INTOA. Aivan kuin into piukkana mainostaisit sitä, että kärsit viinanhimosta. Miksi? Etenkin naisessa tuollainen viinan hinku, joka vaikuttaa enemmän ylpeyden kuin häpeän aiheelta on lievästi sanottuna karseaa. Ymmärtäisit edes surra tilannettasi. SInä lähinnä kuulostat siltä niin kuin se olisi sinulle jokin mahtailun ja kiihtyneen innokkaan hihittelyn aihe. Hyi. Herää nyt ihminen

Vierailija
7/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni iltapäivällä on pahinta. Jos ehtisi vasta illalla aloittaa, mieliteko on mennyt ohi

Vierailija
8/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takana vuosikausien viinanjuontia niin, että normi annos on nykyään min 2 pulloa, että känni on riittävä.

Krapulat karmeita.

Nyt ei pitäis ainakaan kuukauteen ottaa tippaakaan, että vähän palaituis kroppa ja elimistö.

Kävin juuri jokivarressa (Åbo) ja siellä ihmisillä kimalteli valkkarilasilluset auringossa...

Miten tästä alitajunnassa tapahtuvasta juomisen "petaamisesta" ja suunnittelusta pääsee eroon??

En halua herätä huomenna laskuhumalassa ja alkaa pelkäämään tulevaa päivää!

Mun keinot: Ensiavuksi juo paljon jotain hiilihapollista, syö hieman jotain hyvää. Kirjoita vaikka paperille ylös kaikki juopottelun huonot puolet ja sisäistä ne.

Pidemmän päälle. Hanki joku harrastus. Kuntosali on alkoholistille hyvä, koska sen saa helposti rutiineja sisältäväksi elämäntavaksi.

T Alkoholisti mutta riemuraitis

Vierailija
9/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti! Mulla tosiaan on elämässä kaikki hyvin, ja on järkyttävää että sinä ehdoin tahdoin haluat itse päättää, että omassa elämässäsi ei ole! Lue ketjusi otsikointi. Se suorastaan tihkuu INTOA. Aivan kuin into piukkana mainostaisit sitä, että kärsit viinanhimosta. Miksi? Etenkin naisessa tuollainen viinan hinku, joka vaikuttaa enemmän ylpeyden kuin häpeän aiheelta on lievästi sanottuna karseaa. Ymmärtäisit edes surra tilannettasi. SInä lähinnä kuulostat siltä niin kuin se olisi sinulle jokin mahtailun ja kiihtyneen innokkaan hihittelyn aihe. Hyi. Herää nyt ihminen

Sulla ei taida olla ymmärrystä. Millään tasolla

Aloituksessa ei ole mitään innokasta tai mahtailua tai mitään muuta kuin pohdintaa. Miten pääsisi eroon mieliteosta.

Minä tiedän tunteen hyvin. Ja välillä olen onnistunut pidättäytymään. Välillä en. Mutta tiedän miten pää toimii ja kiirehtii mahdollisuutta juomiseen

Vierailija
10/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kävi?

Vierailija
11/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sen viileää tuntua kättäsi vasten, ensimmäinen kulaus, humaltumisen helmeilevä tunne. Ilo ja elämä. Älä rajoita itseäsi, huomenna voit olla jo kuollut.

Vierailija
12/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vain. Ei se yksi lasillinen mitään haittaa...

Vierailija
13/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain pakollista tekemistä pari tuntia. Mieliteko menee ohi

Mieliteko voi mennä jo puolessa tunnissa ohi.  Jos tiukka paikka tulee niin syö levyllinen suklaata.  Sen jälkeen ei tee mieli mitään.

Vierailija
14/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, mulla sama vika, tänään 2 viikkoa alkotonta elämää. Tsemppiä sulle, kestää, jaksaa. Älä välitä tuosta naukujasta, älä edes vastaa sille. ei anneta hyvän ketjun mennä pilalle.

Vierailija
15/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ootko käynyt Päihdelinkissä. Sinulle voisi sopia ennemmin Me Vähentäjät, mutta Me Lopettajien puolelta saa enemmän vinkkejä miten pääsee mielitekojen yli. Voit hyvin kirjoittaa molempiin ryhmiin.

Vierailija
16/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'

Alkoholismia esiintyy kaikissa yhteiskuntaryhmissä. Ole onnellinen, jos itselläsi ei ole addiktioita. Tai ehkä et niitä ole tunnistanut. 

Vierailija
17/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miltä susta tuntuisi sen jälkeen kun olet onnistunut olemaan 4 viikkoa ilman. Hyvältä varmasti. Haluatko saavuttaa sen?

Vierailija
18/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä eletään. Painelet viinakauppaan vaan ja ostat kunnon satsin.

Vierailija
19/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin sillä menetelmällä, että lykkäsin mielitekoa puolituntia kerrallaan. Samalla tavalla loppui röökin poltto. Eikä se nyt niin kamalaa ole, jos joskus hairahtuu. Yksi elämä.

Vierailija
20/21 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää hankkia jotain muuta sisältöä elämään. Se sali/juoksu/metsässä kävely voi olla hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän